Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی درگدشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْیا وَحُسْنَ ثَوَابِ الْآخِرَةِ وَاللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ (آیه ۱۴۸ سوره آل عمران)

خبر درگذشت روحانی خدوم و مجاهد، امام جماعت مسجد انبیاء علیهم السلام، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن روحانی بزرگوار سال های متمادی عمر خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همچنین خدمت به خانه ی خدا و مؤمنین سپری نمودند.

ایشان در ترویج معارف دینی، ارزش‌های اسلامی و آرمان های انقلاب و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت با خدمت خالصانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اقدامات ارزشمندی داشته‌اند. عالم وارسته‌ای که پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تأسی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمودند و سال‌ها در مسئولیت‌هایی همچون نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده مجلس شورای اسلامی و امامت جماعت مسجد اقدامات ماندگاری داشته‌اند.

به‌یقین اخلاق‌مداری، خلوص و پشتکار وافر ایشان در خدمت به خانه ی خدا و همچنین خدمت خاضعانه به خانواده ی معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که حتی در زمان کسالت نیز با جدیت انجام می‌شد در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.

درگذشت این روحانی خدوم و وارسته را به محضر شریف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نماییم.

کد خبر 5084046

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مرکز رسیدگی به امور مساجد پیام تسلیت حضرت معصومه س محسن فخری زاده حرم حضرت معصومه س ویروس کرونا قرآن رادیو قرآن میثم مطیعی بسیج دین اسلام مسابقات قرآنی شیخ مفید شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فیلیپین سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) با صدور پیامی درگذشت استاد علی اصغر دهقان، را به جامعه ورزش استان و مردم شریف مشهد بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.   سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در این پیام آورده است: درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ ای سنگین و غیر قابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.   در ادامه پیام سردار غیاثی آمده است: در مقاطعی همکاری‌ ها و تلاش‌ های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌ های دفاعی پاسداران موثر بوده است و می‌ توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.   سردار غیاثی افزوده است: «اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌ مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت نمایم».

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو