Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:06:10 GMT

امید اول گلزنی تیم رحمتی؛ فرشاد رفت و برگشت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۳۰۱۴

شهرخودرو خراسان در بازی فردای تیمش یک بازیکن متخصص در گلزنی به پرسپولیس دارد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که سید مهدی رحمتی از ابتدای لیگ بیستم تاکنون در استفاده از فرشاد فرجی به دلیل عدم صدور کارت بازی محروم بوده، بازگشت این مدافع ششدانگ مشهدی‌ها به کارهای گروهی در تمرینات روزهای گذشته شهرخودرو نشان می‌دهد که ظاهرا مشکل خدمت وظیفه‌ وی حل شده و او شانس بازی با پرسپولیس را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرشاد فرجی که در بازی رفت لیگ نوزدهم با ضربه سری زیبا در وقت‌های اضافی بیرانوند و پرسپولیس را با تک گلی سه امتیازی از ورزشگاه امام رضا(ع) بدرقه کرد، در بازی برگشت هم علیرغم دریافت سه گل از سوی شهرخودرو باز هم با ضربه سری دقیق دروازه رادوشویچ را گشود تا در هر دو بازی سال گذشته گلزنی کرده باشد.


سرمربی شهرخودرو که فردا از روی سکوهای خالی ورزشگاه آزادی، بازی تیمش را دنبال خواهد کرد قطعا حساب ویژه‌ای روی این مدافع گلزن خود در نبردهای هوایی باز کرده است.

 

شهر خودرو فرشاد فرجی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!