Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید جمشیدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرناافزود: پرونده تمامی این خانوارها از سوی کارگروه ویژه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفته و واجد شرایط دریافت گاز مایع شناخته شده‌اند.

وی ادامه داد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع، بین خانوارهای محروم از گاز طبیعی و مصرف‌کننده نفت‌سفید که تحت پوشش انشعاب گازرسانی قرار نگرفته‌اند با ثبت‌نام در سامانه newtejaratasan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

niopdc.ir انجام خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی اظهار داشت: خانوارهای بدون گاز طبیعی می‌توانند بعد از ثبت نام در سامانه مذکور با در دست داشتن کارت ملی به یکی از شعب توزیع استان مراجعه و سیلندر گاز مایع خود را با قیمت مصوب دولتی دریافت کنند.

جمشیدی بیان کرد: سهمیه خانوارهایی که در سامانه ثبت کرده‌اند محفوظ است و حتی اگر با تأخیر هم به شعب توزیع مراجعه کنند، سیلندر گاز مایع خود را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان واقعی، رعایت حقوق شهروندی، تحقق دولت الکترونیک و مدیریت صحیح توزیع گاز مایع اجرا شده است.

بیشتر نقاط شهری و روستایی استان مرکزی از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و تنها برخی مناطق از این نعمت برخوردار نیستند که مقرر شده سهمیه گاز مایع دریافت کنند.

۶۲ جایگاه سی ان جی و ۹۱ جایگاه سوخت بنزین در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها مناطق محروم استان مرکزی گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم استان مرکزی گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مناطق محروم استان مرکزی گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور استان مرکزی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز

برند نویتکس، سید جلال حسینی، پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر خلیج فارس، با سابقه 9 قهرمانی را به‌عنوان سفیر برند خود معرفی کرده و این‌بار به‌عنوان حامی مالی در نیم‌فصل آینده همراه پرسپولیس خواهد بود.

نویتکس؛ یک تیم تمیز

نویتکس با شعار «یک تیم تمیز»، تمرکز ویژه‌ای بر محصولات شوینده خود داشته و سعی دارد دسترسی عموم مردم ایران را به بهداشت و زیبایی افزایش دهد. در محصولات این برند از تکنولوژی‌های ODour Guard و HE بهره برده شده که به‌ترتیب برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها و شست‌وشوی سریع و راحت‌تر آن‌ها به کار می‌روند.

از محصولات این برند می‌توان به شوینده‌های خانگی، محصولات بهداشتی و محصولات مراقبت از پارچه اشاره کرد. مایع لباسشویی جنرال، نرم‌کننده حوله و لباس، پاک‌کننده چندمنظوره، مایع لباسشویی، انواع مایع دستشویی، مایع تیره‌شوی و غیره، از پرطرفدارترین محصولات نویتکس به‌شمار می‌آیند.

نویتکس؛ حامی مالی پرسپولیس

باشگاه فوتبال پرسپولیس، قهرمان 15 دوره لیگ فوتبال ایران، برنده 7 دوره قهرمانی جام حذفی و 5 قهرمانی در سوپرجام حذفی تهران شده است. این باشگاه پرافتخار فوتبالی را می‌توان از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین باشگاه‌ها در ایران دانست.

در نیم‌فصل آینده که شامل لیگ برتر و جام حذفی در 1402-1403 خواهد شد، برند نویتکس به‌عنوان حامی مالی همراه تیم پرسپولیس خواهد بود. طی این قرارداد نام نویتکس به مدت یک نیم‌فصل بر روی کیت‌های سرخ‌پوشان ثبت خواهد شد.

کد خبر 841003

دیگر خبرها

  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • تولید دستگاه همودیالیز برای اولین بار در غرب آسیا توسط فناوران ایرانی
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم‌ می‌کند