Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم‌اینک ۸۰ دستگاه تردد شمارآنلاین در مسیرهای ارتباطی سیستان‌وبلوچستان نصب شده است، اظهارداشت: در این مدت ۲۸ میلیون و ۷۳۳ هزار تردد در مسیرهای ارتباطی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۲ میلیون و ۵۴ هزار تردد، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین از اول آذر همزمان با اجرای محدودیت تردد در مسیرهای ارتباطی سیستان‌وبلوچستان شاهد کاهش ۱۱ درصدی ترددها نسبت به یک روز قبل از اجرای طرح در مسیرهای این استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: با توجه به ضرورت همراهی مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کماکان بر پرهیز از ترددهای غیر ضروری و ماندن در خانه جهت قطع زنجیره انتقال تأکید می‌شود.

وی پیگیری راه‌اندازی ۵۱ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور را از مهمترین برنامه‌های سالجاری برای افزایش ایمنی تردد در مسیرهای ارتباطی سیستان‌وبلوچستان عنوان کرد و افزود: سامانه تلفنی، اینترنتی و موبایلی ۱۴۱ پل ارتباطی این اداره‌کل با شهروندان به منظور آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ویروس کرونا زاهدان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ویروس کرونا زاهدان محدودیت های کرونا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ویروس کرونا زاهدان محدودیت های کرونا اخبار کنکور مسیرهای ارتباطی سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: استان با توجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در آماده‌ باش ۱۰۰ درصد قرار دارد و همه فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده خدمات رسانی هستند.
وی گفت: از روز‌های گذشته با هماهنگی، تمام تدابیر برای مقابله با مشکلات احتمالی اندیشیده شده است وعلاوه بر آماده باش تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مدارس سد‌های جنوب استان به اندازه کافی تخلیه شده است تا ظرفیت پذیرش بارندگی جدید را دراین مدت داشته باشند.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حجم بارندگی‌های ۱۲۰ میلی متری به ویژه در سواحل استان و متفاوت بودن آن و عدم امکان جابجایی افراد از امروز تا فردا به فرمانداران و کادر بهداشت و درمان تاکید شده است اقدامات لازم را برای بیماران بدحال و خانم‌هایی که نزدیک زایمان آنهاست انجام دهند تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.
کرمی آگاه سازی، آموزش و فرهنگ سازی مردم در مواقع بحران را ضروری دانست و گفت: مردم به اطلاعیه ها، هشدار‌ها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند.

 

اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به استناد هشدار هواشناسی سطح قرمز شماره ۱ مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ اداره کل هواشناسی استان بر اساس آخرین الگوهای پیش یابی شرایط جوی به شرح ذیل پیش بینی می شود:
زمان شروع توصیف سامانه تشدید فعالیت سامانه بارشی و خسارت گسترده عصر امروز و زمان پایان:عصر فردا اعلام شده است.
نوع مخاطره:رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد و برق شدید، وزش باد شدید موقتی
منطقه اثر: شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار،قصر قند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک،سرباز، سیب و سوران،مهرستان، سراوان، گلشن،جنوب خاش
اثر مخاطره: رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه رعد و برق شدید، وزش باد شدید موقتی، آبگرفتگی گسترده معابر،سیلاب شدید شهری و روستایی، خیزش موقتی گرد و خاک و خسارت در اثر وزش باد خیلی شدید، خسارت به محصولات کشاورزی و باغات و زیرساخت‌ها،طغیان رودخانه‌ها و سرریز شدن سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل، توصیه: آمادگی حداکثری دستگاه‌های اجرایی و امدادی، خودداری از اسکان و تردد در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها، عدم چرای دام در ارتفاعات منع فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی محافظت از محصولات کشاورزی مدیریت سدها و ...
توصیه: خودداری از تردد در حاشیه و بستر مسیلها و رودخانه‌ها، مدیریت سدها، محافظت از محصولات کشاورزی، احتیاط در ترددهای دریایی، آمادگی فرمانداری‌ها و سازمان‌های امدادی و کمک رسان از جمله هلال احمر، راهداری‌ها، شهرداری‌ها و ...

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • برخورد باتخلفات رانندگان درنبستن کمربند ایمنی درسیستان وبلوچستان
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان
  • بیانیه تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در حمایت از تحقق وعده صادق
  • هشدارنارنجی جوی:تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان