Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران پرسپولیس یک سند تاریخی از سال ۱۳۴۹ در روزنامه کیهان رونمایی کرده اند که در آن سرپرست وقت پرسپولیس به خاطر لغو دو ماهه بازی های استقلال اعتراض می کند .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از اینکه برنامه بازی های لیگ برتر در سه هفته بعد اعلام شد ، هواداران پرسپولیس به شدت به تصمیم سازمان لیگ اعتراض کردند که چرا برای کمک به نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی های کمتری را برای سرخپوشان در نظر نگرفته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حین استقلالی ها هم به برنامه سازمان لیگ اعتراض کردند که چرا بازی پرسپولیس و سپاهان در تاریخ ۲۷ آذر لغو شده است ، اما در زمان حضور آن ها در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا دیداری لغو نشده است .

در حالی که در سال ۲۰۱۳ که استقلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود بازی های هفته های دهم ، یازدهم و دوازدهم لیگ برتر برای استقلالی ها لغو شد تا نماینده ایران با قدرت در بازی ها حاضر شود .

هواداران پرسپولیس ، از یک سند تاریخی از سال ۱۳۴۹ در روزنامه مطرح کیهان در آن زمان رونمایی کردند که مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس به فدراسیون درباره لغو دو ماهه بازی های تاج بدون هماهنگی با فدراسیون فوتبال اعتراض می کند .

البته یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با شهرخودرو بابت همکاری سازمان لیگ از فدراسیون فوتبال تشکر کرد و از برنامه اعلام شده برای بازی ها اعلام رضایت نمود .

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال اخبار پرسپولیس استقلال پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی هواداران پرسپولیس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت برایان دابو بازیکن تیم سپاهان به دویست میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل بدرفتاری در قبال حریف و همچنین حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته نوزدهم) کشور صادر گردیده است در خصوص بخش اول اعتراض با توجه به ماده ۱۰۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را صادره قطعی است لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی این بخش از اعتراض تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می‌شود، در خصوص بخش دوم اعتراض با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد.رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه بانوان نماینده البرز نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام خانم فاطمه متولی طاهر در جریان بازی دو تیم باشگاه بانوان نماینده البرز با شهرداری سیرجان صادر نموده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره صرف نظر از اینکه مطابق ماده ۲۵ و بند ۱ ماده ۲۶ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، صلاحیت اظهار نظر و رسیدگی به اختلاف راجع به قرارداد با کمیته وضعیت بازیکنان است از آنجایی که طبق تغییرات انجام شده و انتقال تیم نماینده البرز به تیم پیکان و انعقاد قرارداد یکساله بازیکن با تیم پیکان برای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و انقضای مدت قرارداد، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد.رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل پرتاب اشیا به زمین مسابقه توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته هجدهم) کشور صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد.رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6078782

دیگر خبرها

  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند