Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@23:39:05 GMT

تصادف اتوبوس و کامیون در قزوین حادثه آفرید +فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۳۲۰۴

تصادف اتوبوس و کامیون در قزوین حادثه آفرید +فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

تصادف اتوبوس و کامیون و برخورد با دیواره عوارضی قزوین به کرج حادثه آفرید.

به گزارش مشرق، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: براثر انحراف و برخورد اتوبوس با کیوسک عوارضی شماره ۲ قزوین، مسافران مصدوم شدند.

حکمت الله هاشمی روز دوشنبه با اعلام این خبر، افزود: به دنبال گزارش این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، بلافاصله سه تیم از پایگاه‌های امداد و نجات عوارضی شماره ۲ و محمدیه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

وی با اشاره به نقاط قوت عملیات، گفت: هم افزایی نیروهای اورژانس و هلال احمر جهت اعزام تیم‌های امدادی به صحنه حادثه و انتقال مصدومان به مرکز درمانی، کار تیمی منسجم نجاتگران جمعیت هلال احمر در رهاسازی و امدادرسانی به گرفتاران در اتوبوس، ارتباط مستمر با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان و مشارکت نیروهای مردمی حاضر در صحنه با نیروهای عملیاتی از جمله نقاط قوت این عملیات بود.

سهیل سلطانی، رئیس فوریت های پزشکی استان قزوین نیز با اشاره به وقوع یک تصادف در عوارضی قزوین – کرج و مصدوم شدن ۱۴ نفر، اظهار کرد: در ماموریتی که در ساعت ۲۳:۰۰ به واحد ارتباطات فوریتهای پزشکی اعلام شد، مشخص شد که یک دستگاه اتوبوس به دنبال تصادف با تریلی وارد گیت های عوارضی قزوین کرج شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این حادثه در نزدیکی پایگاه فوریتهای پزشکی اتفاق افتاده بود، بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل حادثه اعزام و بررسی مصدومین آغاز شد.

رئیس فوریت های پزشکی استان قزوین در این حادثه پنج دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان با بیان اینکه این تصادف ۱۴ مصدوم داشت، عنوان کرد: ۱ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۱۳ مصدوم پس از رها سازی و انجام اقدامات درمانی توسط اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های فوریتهای پزشکی به بیمارستان رجایی منتقل شدند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده قزوین سانحه تصادف اخبار حوادث تصادف مصدومان تصادف مرگبار آمبولانس کرج استان قزوین مشرق هلال احمر محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  ظهر امروز در محور نقده - پیرانشهر (سه راهی جلدیان)تصادف کوئیک و پژوپارس گزارش شد.

حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ویدرادامه گفت:  در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند