Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور بمناسبت ترور شهید دانشمند محسن فخری زاده پیامی صادر کردن که به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلا

بار دیگر رژیم خونخوار صهیونیستی با پشتیبانی استکبار جهانی و عوامل خود فروخته داخلی و خارجی با ریختن خون پاک شهید محسن فخری زاده؛ دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، خوی وحشیانه و ددمنشانه خود را به مردم جهان نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان زبون تصور می‌کنند با ترور سرمایه‌های علمی و دانشمندان هسته‌ای ما می‌توانند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند ولی به کوری چشمشان و به فضل پروردگار عالم، رویش‌های مجدد برخاسته از بین جوانان، اساتید و دانشمندان یکی پس از دیگری جایگزین شهدای علمی و هسته‌ای شده و راه آن‌ها را ادامه می‌دهند.

جای تردیدی نیست که کشورمان از سطح امنیت قابل‌توجهی برخوردار است ولی لازم است حفاظت از شخصیت‌های ارزشمندی همچون شهید فخری زاده به عنوان سرمایه‌های بزرگ ملی، مورد بازنگری قرار گرفته شده و اجازه داده نشود خصم کینه جو تا این حد استعداد ضربه را پیدا کند.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند مجاهد شهید محسن فخری زاده به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور ایران، جامعه علمی و خانواده آن مرحوم، برای ایشان علو درجات را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم مسئولان امر ضمن در نظر گرفتن تدبیر مناسب و زمان مناسب، عاملان این جنایت و مسبب اصلی آن یعنی جرثومه‌ی فساد اسرائیل خونخوار را در کنار عوامل و مزدوران داخلی این اتفاق تلخ، به مجازات عمل خود برسانند.

سید هاشم حسینی بوشهری

کد خبر 5084026

منبع: مهر

کلیدواژه: قم آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری محسن فخری زاده شهادت ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج ترور دانشمندان هسته ای کمک مومنانه گرگان بوشهر فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، اشرف القدره گفت: ۱۱ هزار نفر از فلسطینیان همچنان در زیر آوار‌های غزه هستند. میانگین روزانه شهدای غزه بر اثر تجاوز نظامی (رژیم) اسرائیل به این باریکه به ۱۷۲ شهید از جمله ۷۰ کودک می‌رسد.

وزارت بهداشت فلسطین پیش‌تر اعلام کرده بود: ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، با ۵ مورد جنایت، دست کم ۴۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۹ نفر دیگر را زخمی کرده است.

با احتساب این آمار، شمار شهدای نوار غزه از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر رسید.وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار زخمی‌ها را در این مدت ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر اعلام کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • فیلم| رئیسی: انتقال علم و دانش ایرانی به سرزمین سریلانکا صورت گرفت
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • آغاز اعزام ایرانی ها به عمره پس از ۹ سال
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند