Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@11:47:22 GMT

سیل و آبگرفتگی در هشت استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۳۵۱۸

سیل و آبگرفتگی در هشت استان کشور

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آبگرفتگی و سیل در هشت استان طی ٧٢ ساعت گذشته خبر داد.

مهدی، ولی پور اظهار کرد: طی ٧٢ ساعت گذشته هشت استان درگیر سیل و آبگرفتگی بودند که در این راستا اقدامات امدادی در این مناطق انجام شد.

وی ادامه داد: ۵١ شهر، روستا و مناطق عشایر نشین در هشت استان ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و لرستان امداد رسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ١٩١٢ نفر امداد رسانی شدند که از این تعداد برای ٢۶٣ نفر اسکان اضطراری فراهم شد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای تخلیه آب از بعضی واحد‌های مسکونی نیز گفت: با اقدامات همکاران ما آب از ۵٣ واحد مسکونی تخلیه شده است.

ولی پور با اشاره به انجام عملیات‌های امدادرسانی توسط ٣١۵ نفر در قالب ١۵ تیم امدادی اظهار کرد: در حال حاضر امدادرسانی در خوزستان، بوشهر، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی استان هشت استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۴۵۸ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این بین، یک هزار و ۱۰۵ مورد امداد جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد»، ۹۹ مورد کوهستان «معادل ۴ درصد» و امدادرسانی مربوط به حوادث جوی ۱۷۳ مورد «معادل ۴ درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۲۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۹۰۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۵۴ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و سه هزار و ۲۹ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند.

محمودی اضافه کرد: برای ۱۸۳ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای پنج هزار و ۲۲۲ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

کد خبر 6063380

دیگر خبرها

  • نگاهی به اقدامات صورت گرفته برای رفع آبگرفتگی معابر اهواز
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • ۱۱ شهر خوزستان درگیر آبگرفتگی‌ اند
  • دبی ورودی سد دز ۳۰۰۰ مترمکعب بر ثانیه است
  • ۱۱ شهر خوزستان درگیر آبگرفتگی‌ اند/ تخلیه آب از منازل در اهواز
  • ۱۱ شهر خوزستان درگیر آبگرفتگی‌اند/ تخلیه آب از منازل در اهواز
  • ۱۰ شهرستان خوزستان درگیر آبگرفتگی هستند
  • آبگرفتگی در بیشتر نقاط اهواز فروکش کرده است