Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، اظهارداشت: در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک سنگین و در آزادراه کرج-تهران محدوده پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی، گفت: در برخی از محورهای استان اردبیل بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان فارس، قزوین، گیلان، مازندران، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، افزود: در ساعت ۵:۴۰ دقیقه دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ در استان سیستان و بلوچستان جنوب در محدوده پلیس راه بمپور محور ایرانشهر-بمپور یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به علت عدم توجه به جلو که ۲۵ مسافر داشته است و از بندرعباس به ایرانشهر در حال حرکت بوده، از محور خارج می شود که در پی این حادثه یک نفر مجروح می شود.

شیرانی تصریح کرد: در ساعت ۲۲:۴۷ نهم آذر ۹۹ هم در شرق تهران در محدوده پلیس راهور پاکدشت یک دستگاه پژو ۲۰۶ به دلیل عدم توجه به جلو واژگون می شود که این حادثه هم چهار مجروح داشت.

وی در پایان گفت: در ساعت ۲۳:۴ روز گذشته در استان قزوین، محور قزوین-کرج یک دستگاه اتوبوس با یک کامیون ولوو به دلیل عدم توجه به جلو برخورد می کند که در پی این حادثه سه نفر مجروح می شوند؛ مقصر این حادثه راننده اتوبوس بود و اتوبوس هم از سمت تهران به اردبیل با ۱۵ مسافر در حال حرکت بوده است.

کد خبر 5084124 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت راهها محسن فخری زاده ویروس کرونا شهرداری تهران محدودیت های کرونایی شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی وضعیت راهها شهر تهران شورای شهر وزارت آموزش و پرورش میراث فرهنگی سامانه بارشی سازمان محیط زیست کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از امدادرسانی عوامل بحران و تیم‌های هلال احمر به ۲۴۵ فرد و ۱۵ خودرو گرفتار در سیلاب خبر داد و به همشهری آنلاین گفت: پیش‌بینی هواشناسی این بود که سامانه همرفتی ناپایداری را داشته باشیم که این سامانه از روز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت که از دریای سیاه شکل گرفته بود مناطقی از شرق استان را در برگرفت و باعث بارندگی های باران و رگبار و تگرگ شد و در نتیجه شاهد فعال شدن و بالاآمدن رودخانه‌های فصلی در مناطق شمال استان بودیم.

بیشتر بخوانید: صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات

منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه در کاشان حوضه «دُرِه»، «قهرود» و «جوینان»‌ و «شهری» کاشان فعال شد، افزود:‌ این رودخانه‌ها گل و لای را به مناطق شهری و قسمتی از جاده قدیم نطنز- کاشان، باند فرودگاه، شهرک صنعتی امیرکبیر و محله «گازرگاه» آوردند. همچنین محور امام رضا (ع)، باقرالعلوم (ع)، میدان رسالت، کمربندی کاشان و همچنین «فین بزرگ» و «یزدآباد» تحت‌تاثیر این شرایط قرار گرفتند و علاوه بر خسارت به معابر شهری، جاده‌ها، کشاورزی، شاهد آب‌گرفتگی در ۶۰ منزل مسکونی هم بودیم.

او درباره شهرستان نائین هم توضیح داد که سیلاب در گردنه‌ «زنجیرگاه» موجب بسته شدن چند ساعته محور خور- انارک -نائین شد که این جاده امروز بازگشایی شده است و در روستای «ارور» هم شاهد آب‌گرفتگی دو منزل مسکونی بودیم. خسارت سیلاب در شهرستان «جرقویه» با اصابت صاعقه به دو نفر از عشایر همراه بود که مجروح شدند، اما به گفته شیشه‌فروش در حال حاضر حالشان مساعد است. او از نشست یک پل در روستای «حیدرآباد» شهرستان هم خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره خسارت‌های سیلاب در شهرستان نطنز هم به سیلاب در روستای «صالح‌آباد»، خسارت به قنات‌ها و جاده‌های آن اشاره کرد و گفت:‌ در شهرستان آران و بیدگل سیلاب رودخانه‌های «گازورگاه» و «حیدر» از کاشان به منطقه «یحیی‌آباد» وارد و موجب آب‌گرفتگی چند منزل در بخش «کویرات» در روستاهای «حسین‌آباد» و «محمدآباد» و خسارت به باغ پسته، مزارع و راه‌های آن‌ها شد.

شیشه‌فروش در ادامه به خسارت سیلاب در بخش مرکزی و دو روستای «مهران ۲» و «ظفرقند»، آب‌گرفتگی چند واحد مسکونی در روستاهای «رحیم‌آباد»، «دولت‌آباد» و «جعفرآباد» و شکستگی زیرگذر در بخش مهاباد اردستان، خسارت به قنات‌های «تلک‌آباد» و آسیب به ۴۰ راس گوسفند در زواره و خسارت به بخش‌هایی از شهرضا، گلپایان، خوانسار، میمه و خور و بیابانک اشاره کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ تیم به ۲۴۰ نفر امدادرسانی کردند بیشترین خسارت را مربوط به بخش کشاورزی، راه‌ها و معابر دانست.

کد خبر 847039 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان اصفهان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد