Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، داخل خودرو، موتورسیکلت، احشام و اجناس مغازه‌ها، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، کوهرنگ، کیار و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت، موفق شدند 12 سارق را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 26 فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، داخل خودرو، موتورسیکلت، احشام و اجناس مغازه اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 9 کیلوگرم تریاک

قاضی‌زاده اضافه کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر در یکی از محله‌های شهرکرد، بلافاصله ماموران کلانتری16منظریه با همکاری عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر استان وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی، ماموران در یک عملیات پلیسی مخفیگاه متهمان را بازرسی و ضمن دستگیری 2 توزیع کننده موادمخدر، 9 کیلو و 930 گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت چهارمحال و بختیاری دستگیری مرگ جانشین فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بیمار مرگ مغزی به ۳ بیمار نیازمند عضو اهدا شد

دکتر پانته آ رمضان نژاد مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: سیدتقی طاهری چم کاکایی ۴۴ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در شهرکرد بستری و پس از تایید مرگ مغزی اعضای بدن وی اهداء شد. 

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی افزود: کلیه‌ها و کبد بیمار مرگ مغزی در بیمارستان آیت الله (ره) کاشانی جداسازی شد و به سه بیمار زندگی دوباره بخشید.

رمضان نژاد ادامه داد: از ابتدای امسال این دومین عمل جداسازی اعضاء در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • اعضای بدن بیمار مرگ مغزی به ۳ بیمار نیازمند عضو اهدا شد
  • تیم یاران قهرمان مسابقات مینی فوتبال در شهرستان فلارد
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین