Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابعاد همکاری میان فدراسیون وزنه برداری و فدراسیون ورزش دانش آموزی تشریح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، محسن رمضان در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه میان فدراسیون وزنه برداری و فدراسیون ورزش دانش آموزی اظهار داشت: فدراسیون دانش‌آموزی در حوزه قهرمانی و پرورش استعدادها و معرفی به فدراسیون وزنه برداری، قرار است یک دوره را به صورت اشتراکی به اجرا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در چند سال گذشته وزنه برداری از این فدراسیون جدا شده بود. با همت و تلاش دکتر بابؤیی و دکتر مرادی، این تفاهم‌نامه به امضا رسید تا دوباره شاهده شکوفایی این ورزش در بین دانش آموزان باشیم.   رییس انجمن وزنه‌برداری فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: در این تفاهم نامه قرار است معلمان در حوزه داوری و مربیگری ارتقا بیابند. این برنامه به صورت اشتراکی بین دو فدراسیون برگزار می‌شود. در بحث دانش‌آموزان قرار شد مسابقات با هماهنگی فدراسیون و شورای برگزاری برگزار شود.    وی خاطرنشان کرد: یک فاصله چند ساله افتاده که برای شروع دوباره نیاز به زمان داریم تا اطلاعات را به دست بیاوریم. همه استان‌ها ملزم شدند انجمن وزنه برداری خود را راه اندازی کنند. بانک اطلاعاتی‌مان باید تکمیل شود تا ببینم چند نفر در حوزه وزنه برداری، اعم از داور و مربی، در آموزش و پرورش مشغول هستند.   رمضان بیگی افزود: باید اطلاعات دانش‌آموزان در جوانان، نوجوانان و امید بروزرسانی شود. عمده‌ترین و کاری که می خواهیم انجام دهیم آن است با کمک هیأت استان‌ها محلی برای تمرین وزنه برداری دانش آموزان در استان‌ها فراهم کنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش دانش آموزی فدراسیون وزنه برداری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر دهقانی نیا ظهر یکشنبه در در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان رسالت ناحیه دو اردبیل با اشاره به روند توسعه فضاهای ورزشی دانش آموزی در استان اردبیل اظهار کرد: تا پایان سال ۱۶ چمن مصنوعی دیگر در سطح استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق خاطرنشان کرد: عملیات تنبیهی و کوبنده‌‏ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به نام مبارک پیامبر اسلام در پاسخ به جنایت وحشیانه‏‌ خبیث‏‌ترین مولود نامشروع اردوگاه استکبار در منطقه صورت گرفت، یک بار دیگر آوازه‏‌ انقلاب مقدس اسلامی را بر تارک افکار جهانیان نشاند و فصلی نو از حقانیت و ظلم ستیزی و یاری مظلومان و اقتدار را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران گشود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزش دانش آموزی استان اردبیل در حال توسعه است، افزود: این زمین چمن مصنوعی با هزینه بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با متراژ ۵۴۴ متر مربع با نام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بهینه سازی شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

دهقانی نیا گفت: با هدف توسعه و ترویج ورزش دانش آموزی وایجاد نشاط در فضاهای آموزشی تا پایان سال ۱۶ چمن مصنوعی دیگر در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6084618

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان