Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه شهرداری بم و همیاری آذربایجان غربی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان حاشیه‌هایی را به دنبال داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجرا از اینجا شروع شد که بارش شدید برف باعث تعویق بازی شد. این دیدار که قرار بود از ساعت 14 در ارومیه برگزار شود به دلیل بارش شدید برف به ساعت 15 و 30 دقیقه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلاره ناظمی مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با درنظر گرفتن تمهیدات لازم برای برگزاری این دیدار اشاره کرد و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: با توجه به بارش برفی که روز قبل از بازی در ارومیه آغاز شده بود باید تمهیدات لازم را برای برگزاری مسابقه درنظر می‌گرفتند اما با درنظر گرفتن شرایط و اینکه زمان 12 ساعت برای راه اندازی سیستم گرمایشی لازم داشتند و همینطور پاکسازی برف روی زمین با مرضیه جعفری، سرمربی تیم شهرداری بم صحبت کردیم تا بازی را 24 ساعت به تعویق بیاندازیم تا با امکانات بهتری این بازی را برگزار کنیم، اما جعفری گفت؛ از آنجایی که تعویق یک روزه مسابقات بار مالی زیادی را برای باشگاه ما خواهد داشت همکاری می‌کنیم تا بازی با حداقل امکانات برگزار شود. بنابراین قرار شد هیترهای برقی در رختکن داوران و تیم‌ها قرار داده و زمین هم پاکسازی شود.

و ماجرا هم از همینجا شروع شد. سرمربی تیم شهرداری بم درباره سرمای شدید استان و گرم کردن بازیکنانش در آمبولانس توضیح داد و به تسنیم گفت: به دلیل بارش برف، آب و برق استادیوم قطع شده و رختکن فوق العاده سرد بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم به رختکن نرویم و در حد یک دقیقه چند نفر از بازیکنان داخل آمبولانس رفتند تا گرم شوند.

از طرفی حاشیه‌هایی نیز مبنی بر استفاده بازیکنان شهرداری بم از آمبولانس به عنوان رختکن مطرح شد که مرضیه جعفری آنرا تکذیب کرد.

افسانه هاشمی، مدیر تیم همیاری آذربایجان غربی اتفاقات روی داده را اینگونه برای تسنیم بیان کرد: زمین بازی چمن مصنوعی و به دلیل بارش برف یخ زده بود. نماینده فدراسیون نیز برای پاکسازی زمین به آمبولانس گفت روی چمن دور بزند تا برف‌های یخ‌زده پودر شود. در همین زمان یعنی بعد از پایان نیمه نخست بازی که سرمربی تیم شهرداری بم شاگردانش به گوشه‌ای از زمین برده بود که آفتابی بود، بازیکنان تیم شهرداری بم هم که آمبولانس را درحال دور زدن روی زمین چمن دیدند، خواستند آنها هم یک دور با آمبولانس بزنند، اما برای گرم شدن استفاده نکردند و اصلا جای آمبولانس آنجا نبود.

درعین حال مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ اظهار داشت: طبق استعلامی که از ناظر بازی گرفتم سیستم گرمایشی در استادیوم بوده اما شاید با توجه به سرمای شدید ارومیه با آن کیفیتی که انتظار می‌رفته وجود نداشته است. درعین حال از شیطنت بازیکنان شهرداری بم نیز نمی‌توانیم صرفنظر کنیم، چراکه زمانیکه ناظر بازی از تیم شهرداری بم می‌خواهد که در فاصله دو نیمه به داخل رختکن بروند، صرفنظر کرده و می‌گویند، می خواهیم در آفتاب بنشینیم و وقتی درب آمبولانس باز بوده به داخل آمبولانس می‌روند و البته ناظر بازی آنها را از داخل آمبولانس خارج می‌کند و بی انصافی است که بگوییم از آمبولانس به عنوان رختکن استفاده شده و اگر مشکلی هم وجود داشته باید با ناظر بازی درمیان می‌گذاشتند.

از طرف دیگر به دلیل اینکه مسابقه دیر آغاز شد دقایق پایانی در تاریکی هوا برگزار شد که مرضیه جعفری گفت: از این ناراحت شدم که ده دقیقه پایانی مسابقه زمین تاریک بود و ما در تاریکی بازی کردیم.

اما مدیر تیم همیاری آذربایجان غربی می‌گوید: هوا کمی تاریک شده بود، اما اینگونه نبود که نتوان توپ را دید. البته به تاریکی خورده بودیم اما باید تمهیدات قبلا از طرف نماینده فدراسیون دیده می‌شد و این موارد را درنظر می‌گرفتند بنابراین این موضوع تقصیر من نبوده است.

گلاره ناظمی هم در پاسخ به این مسائل اظهار داشت: متاسفانه نور در زمان برگزاری مسابقات کم بوده که ما تذکر و اطلاع داده بودیم اما مسئول ورزشگاه همکاری را انجام ندادند و پایان بازی در تاریکی برگزار شده است.

ماجرای حواشی مسابقه شهرداری بم با همیاری آذربایجان غربی مجموع اتفاقاتی بود که گفته می‌شود بازیکنان تیم میهمان باعث بوجود آمدن آن شدند. نداشتن سیستم گرمایشی، لغزنده بودن زمین ورزشگاه، امکان برگزاری مسابقات را در روز جمعه امکان پذیر نکرده بود، اما به گفته گلاره ناظمی تیم بم به دلیل داشتن هزینه و بار مالی زیاد به برگزاری مسابقات در عصر روز جمعه رضایت داده بود و نرفتن به رختکن و سوار شدن بر آمبولانس باعث بوجود آمدن این حواشی شده است. به هر حال برای داشتن لیگ حرفه‌ای و پویا و شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باید کمی حرفه‌ای‌تر برخورد کنیم.

لیگ برتر فوتبال بانوان| دغاغله: نه بازیکن داشتیم و نه اسپانسر

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بانوان ایران فوتبال فوتبال بانوان ایران فوتبال همیاری آذربایجان غربی تیم شهرداری بم ناظر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با حضور در منزل طلبه جهادگرمرحوم حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو و سردار شهید علی حاجی حسینلوپدراین طلبه مجاهد از صبر و بردباری مادر و خانواده این طلبه مجاهد و جهادگر تجلیل کرد 
سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای استان در این دیدار با ارج نهادن به مقام شامخ سردار شهید علی حاجی حسینلو، عروج ملکوتی طلبه جهادگر مصطفی حاجی حسینلو را تسلیت گفت و افزود: خدمات این طلبه جهاد گر به مردم در ایام کرونا و زلزله‌های خوی هرگز از اذهان مردم قدردان و ولایی شهرستان فراموش نمی‌شود 
وی افزود:این طلبه مجاهد و جهادگر با الهام از مکتب شهادت و ایثار، مخلصانه و صادقانه با تمام توان در راستای اعتلای فرهنگی جامعه و پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تلاش کرد 
حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان هم در این دیداربا بیان بخش از خدمات طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو گفت: سالهااجرای موفق طرح شهیدانه در مزار شهدای خوی توسط این طلبه جهادگر امروزبه یک برنامه الگویی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آذربایجان غربی تبدیل شده است 
در این دیدار فرمانده سپاه شهدای استان با اهدی لوح از صبر وبردباری همسر سردار شهید حاجی حسینلو و مادر طلبه جهادگر مرحوم مصطفی حاجی حسینلو تجلیل کرد 
طلبه مرحوم حاجی حسینلو جهادگر مخلص خویی اواخر هفته گذشته براثر سانحه تصادف به همراه خانواده خود به دیار باقی شتافت

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه