Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته با بارش برف و باران در محورها تردد استان البرز همراه بوده ایم، گفت: این سامانه بارشی فعالیت خود را از ابتدای هفته آغاز کرده و بارش برف در مسیرهای ترددی استان منجر به ایجاد لغزندگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه بارش برف در راه‌های کوهستانی از جمله جاده کرج-چالوس و شهرستان طالقان بوده است، اظهار کرد: بنا بر پیش بینی کارشناسان هواشناسی این سامانه بارشی تا پایان هفته میهمان البرز خواهد بود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: با توجه به استمرار بارندگی‌ها توصیه می‌شود شهروندان و مسافرانی که قصد تردد در راه‌های استان را دارند زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: هرچند محدودیت‌های کرونایی منجر به کاهش تردد در راه‌های استان شده است، اما تردد برخی از خودروهای عمومی کماکان برقرار است و برخی نیز خودروهای عمومی حمل بار هستند که در این جاده‌ها در حرکت هستند.

گودرزی با اشاره به حضور نیروهای پلیس در جاده‌ها گفت: با خودروهایی که زنجیرچرخ به همراه نداشته باشند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. همچنین توصیه می‌شود مسافران تجهیزات زمستانی دیگر را نیز با خود داشته باشند.

به گفته این مقام مسؤول در پی بارندگی شدید، برف و رگبار ممکن است با ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مواجه شویم از این رو بهتر است رانندگان در مسیر توقف نداشته باشند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا گودرزی راه های البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • باران بهاری در راه مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • هواشناسی مازندران هشدار نارنجی صادر کرد