Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@22:29:25 GMT

درخشان: مشکل اصلی پرسپولیس گلزنی است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۲۰۸

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت این تیم هنوز برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا کامل نشده است.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتبال گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، درخشان در ابتدا گفت:

بازی های نخست در لیگ برتر همیشه جزو مهم ترین و سخت ترین بازی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ها شناخت کافی از یکدیگر ندارند و با درصد خطای فردی زیادی بازی می کنند. این موضوع شامل حال پرسپولیس نیز شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم با شهرخودرو تاکید کرد:

یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس از راه رسید. شهرخودرو توان فنی بالایی دارد. فکر می کنم اگر پرسپولیس بتواند خیلی زود به گل برسد شهرخودرو را شکست خواهد داد در غیر اینصورت استرس مانع از موفقیت این تیم خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد:

مشکل اصلی پرسپولیس گلزنی است. مهدی عبدی فرصت چندانی برای اثبات خود ندارد. باید قدر فرصتی که پیدا کرده است را بداند. بازی در تیم های بزرگ همیشه سخت است و اگر نتواند خیلی زود گل بزند باید به نیمکت نشینی عادت کند.

درخشان درباره اینکه آیا پرسپولیس باید مهاجم دیگری را برای آمادگی در دیدار فینال آزمایش کند یادآور شد:

مهره‌ای وجود ندارد که پرسپولیس بخواهد آن را آزمایش کند. این تیم باید به گلزنی عادت کند. سه بازی فرصت دارد تا با روحیه کامل به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. عبدی باید تلاش بیشتری کند تا موفق شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:

پرسپولیس توان قهرمانی در آسیا را دارد اما هنوز به دلیل مشکل گلزنی کامل نشده است. بازیکنان این تیم باید اشتباهات خود را به حداقل برسانند و برای گلزنی تلاش تیم داشته باشند.

 

همچنین بخوانید:

درخشان: پرسپولیس در خط حمله شادابی و کارایی ندارد

نقشه یحیی گل محمدی برای معرفی یک مهاجم جدید چیست؟

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر که در این فصل موفق شده مقابل خط دفاعی قدرتمند جواد نکونام و استقلال در بازی رفت دو بار دروازه این تیم را باز کند، اکنون نیز در آزادی با انگیزه کسب نتیجه در زمین حاضر خواهد شد.

سعید دقیقی که سومین فصل سرمربیگری خود را در این تیم پشت سر می‌گذارد، در فصل اول موفق شد آنها را در فضایی که خطر سقوط به صورت جدی تهدیدشان می‌کرد با قبول ریسک بزرگ در لیگ آزادگان حفظ کند. در دومین فصل نیز او با کسب آمارهای جالب توجه ضمن دستیابی به قهرمانی لیگ آزادگان جواز صعود به لیگ برتر را نیز کسب کرد. دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر نیز تا به اینجا موفق ظاهر شده و توانسته جایگاه مناسبی را از آن شمس آذر کرده و رقبای سرسخت و مدعی را از پیش رو بردارد.

دقیقی در بازی رفت دو بار تیمش از استقلال عقب افتاد و با گل‌های غافلگیرکننده در آستانه شکست قرار گرفت اما در نهایت توانست با یک تساوی ارزشمند کار را مقابل شاگردان جواد نکونام به پایان برساند.

سرمربی شمس آذر که در دوران بازی به عنوان مهاجم توانسته چهار بار دروازه استقلال را باز کند، اکنون در بازی برگشت لیگ کار سختی مقابل آبی‌پوشان در استادیوم آزادی پیش رو خواهد داشت.

سعید دقیقی با پیراهن چهار تیم مختلف توانسته دروازه استقلال را در دوران بازی کند؛ اولین گل او با پیراهن تیم پیکان بود و در ادامه نیز او با پیراهن تیم‌های شهرداری تبریز، سایپا و تراکتور توانسته شادی گل خود مقابل آبی‌ها را به اجرا بگذارد. اکنون باید دید سرمربی جوان و جاه طلب شمس آذر در جدال دوباره با این تیم و برابر جواد نکونام چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا موفق خواهد شد یک اتفاق تاریخی را برای قزوینی‌ها شکل دهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد