Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:44:47 GMT

کشف ۱۰۱ فقره سرقت در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۲۲۸

کشف ۱۰۱ فقره سرقت در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مهری اظهار کرد: با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی استان در یک هفته گذشته شاهد افزایش ۴۸ درصدی کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه بودایم.

وی افزود: با تقویت گشت‌های انتظامی در مناطق مستعد جرم و کنترل سارقان سابقه دار ۴۰ سارق در سطح استان دستگیر و ۱۰۱ فقره سرقت نیز گشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در راستای مطالبه به حق شهروندان و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی بیان کرد: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس استان، اقدامات پیشگیرانه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده و در اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی نیز به صورت مستمر از طریق رسانه های برای شهروندان ارائه می شود.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس گفت: همدلی و مشارکت خوب مردمی نقش بسزایی در کاهش جرایم داشته است.

کد خبر 5084149

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت علی مهری ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای هفته بسیج کمک مومنانه بوشهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام

جانشین فرمانده انتظامی استان پیشگیری از سرقت را از اولویت برنامه های پلیس در طرح نوروزی دانست و گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروز شاهد کاهش ۳۰ درصدی وقوع سرقت ها بودیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ حسین نجفی در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی و در جمع مسئولان انتظامی استان اظهار داشت: با تدوین برنامه های مدون و هدفمند و همچنین تلاش کارکنان انتظامی در نیمه اول تعطیلات نوروزی شاهد کاهش چشمگیر سرقت ها بودیم.

وی اضافه کرد: مصمم هستیم تا این روند کاهش سرقت ها در شیفت دوم تعطیلات نوروزی نیز ادامه دهیم که این امر مستلزم تلاش مضاعف کارکنان و همراهی و مشارکت خوب مردم است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس استان در اکثر مولفه ها موفق ظاهر شده است، تصریح کرد: آنچه که مهم و اولویت دارد، روند کشف به وقوع است، به این معنا که اگر هم سرقتی به وقوع پیوست بلافاصله پلیس با اشراف و تسلط کامل بتواند سارق یا سارقان را در کمترین زمان دستگیر کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه کاهش تصادفات جاده ای و برخورد با روزه خواری در ملأ عام را از دیگر برنامه های پلیس در طرح نوروزی خواند و گفت:کارکنان انتظامی در یگان‌های اجرایی بایستی با آمادگی و توان رزم عملیاتی ضمن انجام مأموریت‌ها، در هر ساعت از شبانه‌روز کار خدمات‌رسانی به مراجعان را انجام و از موکول کردن کارها به روز بعد یا پایان تعطیلات خودداری کنند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام
  • اقدامات پیشگیرانه در تصادفات جرحی استان سمنان تشدید شود
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام