Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:49:12 GMT

هزینه 960 میلیون دلاری توکیو برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۳۱۳

هزینه 960 میلیون دلاری توکیو برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس، Kyodo News  گزارش کرد کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو برآورد کرده که هزینه اقدامات متقابل علیه ویروس کرونا 100 میلیارد ین (960 میلیون دلار) خواهد بود.

رسانه‌های ژاپنی پیش از این گزارش داده بودند که کل هزینه‌های تأخیر بازی‌ها برای یک سال به 200 میلیارد ین (1.92 میلیارد دلار) می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کرد گزارش موقت بعد از مذاکره بین توکیو 2020(کمیته برگزاری بازی ها)، دولت توکیو(مقامات شهری) و دولت ژاپن در این هفته اعلام می‌شود.

بودجه هزینه شده برای بازی‌های توکیو 12.6 میلیارد دلار بوده است. کمیته بین‌المللی المپیک پیش‌بینی می‌کند 800 میلیون دلار به خاطر پرداخت‌های اضافی به ژاپن کمک کند.

انتظار می رود کمیته برگزاری توکیو 2020 پیش از پایان سال بودجه تعدیل شده را رسماً اعلام کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا توکیو ژاپن المپیک توکیو کمیته برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این روزها کمیته انضباطی با صدور رای درباره دانیال اسماعیلی‌فر و سیدحسین حسینی، بازیکنان پرسپولیس و استقلال حسابی خبرساز شده و نکته جالب توجه اینجاست که دقیقا ۱۳ سال قبل در چنین اوقاتی علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس یکی از جدی‌ترین منتقدان این کمیته به حساب می‌آمد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران طی مصاحبه‌ای که پنجم اردیبهشت سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی منتشر شد، به‌شدت از احضار خودش به کمیته انضباطی انتقاد کرد و گفت: من چنین دعوت‌هایی را قبول ندارم اما به احترام فدراسیون فوتبال می‌روم البته شاید هم چنین کاری را نکنم و وکیلم را بفرستم اما سوالم اینجاست که کجای دنیا به خاطر یک اوت‌دستی مربی را به کمیته انضباطی احضار می‌کنند! همه این اتفاقات به خاطر بازی چند روز قبل ما با استیل آذین است. در آن مسابقه اگر بازیکن استیل آذین روی زمین افتاده بود و ما گل می‌زدیم، می‌توانستند بگویند بازی جوانمردانه را رعایت نکردیم ولی اصلا چنین اتفاقی رخ نداده بود. بهتر است آقایان سواد فوتبالی خودشان را بالا ببرند و بدون غرض‌ورزی قضاوت کنند. باور کنید از برخی تصمیمات کمیته انضباطی خنده‌ام می‌گیرد. اگر لازم باشد در این رابطه با فیفا مکاتبه می‌کنم تا به همه نشان بدهم حق با من بوده است چون آدمی نیستم که در فوتبال از حق خودم بگذرم و اجازه بدهم به من زور بگویند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899298

دیگر خبرها

  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان