Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ایسوفو کاتامبه، وزیر دفاع نیجر هدف از این اقدام را مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریستی در این کشور اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ایسوفو کاتامبه، وزیر دفاع نیجر در  پارلمان این کشور اعلام کرد: تعداد نیرو‌های ارتش این کشور که از سال‌ها پیش با گروه‌های تکفیری می‌جنگند، قرار است از 25 هزار نفر کنونی ”دست کم به 50 هزار نفر“ در پنج سال آینده افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاتامبه هنگام تصویب قانونی به منظور ارتقاء سطح شرایط زندگی و کار نیرو‌های مسلح نیجر اعلام کرد: یک ارتش باید دست کم از 50 هزار تا یکصد هزار یا یکصد و پنجاه هزار نفر عضو داشته باشد و ما فقط 25 هزار نفر داریم، به همین دلیل رئیس جمهور (محمدو ایسوفو) متعهد شد تا پنج سال این رقم باید افزایش یابد، ما باید دست کم 50 هزار نفر عضو در این ارتش داشته باشیم.
وی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تصریح کرد: هدف از افزایش کارکنان ارتش به 50 هزار نفر جنگ طولانی مدت با تروریسم  است.
وی اطمینان داد: برای رسیدن به این هدف هماهنگی‌ها در حال انجام شدن است.
به این ترتیب کاتامبه از افزایش مراکز آموزش نظامی در هشت منطقه کشور برای تشکیل واحد‌های جدید استخدام و ایجاد دانشکده‌های تربیت افسر و درجه دار خبر داد.
او گفت:  یک دانشکده ستاد نیز تا ژانویه 2021 باز خواهد شد.
وزیر دفاع نیجر خاطر نشان کرد: علاوه بر این، سن بازنشستگی برای نظامیان از 47 سال به 52 سال افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برابر نظامیان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از منابع خبری سوری، نیروهای مردمی تیپ قدس (نیروهای فلسطینی مورد حمایت ارتش سوریه) در کمین تروریست‌ها کشته شدند.

این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.

هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.

این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.

آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.

داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

دیگر خبرها

  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است