Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@01:38:54 GMT

رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۵۹۸

رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا معارفه شد

سرهنگ هادی امیدوار با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به عنوان رئیس پلیس راه راهور ناجا منصوب شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ هادی امیدوار پیش از این به عنوان رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی مشغول به خدمت بود.

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس برگزار شد، افزود: از رئیس جدید پلیس راه انتظار می رود مدیریت ترافیک و تسهیل تردد در جاده های کشور را بصورت هوشمندانه مبتنی بر فناوری های نوین دنبال کرده و نسبت به برقراری تعامل سازنده با دستگاه ها و سازمان های همسو با ماموریت پلیس، بیشتر از گذشته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: امروزه با توجه به تکنولوژی های نوین، باید از حضور فیزیکی ماموران در جاده ها کاسته و به سمت نظارت سیستمی پیش رویم مگر در شرایط بحرانی و اضطرار که ضرورت دارد عوامل پلیس حضور فیزیکی در صحنه داشته باشند.

سردار هادیانفر از زحمات و تلاش های ارزشمند سردار حسینی، رئیس سابق پلیس راه راهور ناجا که در مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای نقش موثری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران ساعت ۹ صبح فردا سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور وحیدی وزیر کشور در در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار می‌شود   یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

یوسف نوری متولد ۱۳۴۰ اهل ایلام، دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور و نگارش ۵ جلد کتاب و ۱۰ مقاله در پژوهش‌های کاربردی و نشریه‌های علمی- پژوهشی فعالیت می‌کند   یوسف نوری در آذر ماه ۱۴۰۰ توانسته بود به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم از مجلس رای اعتماد بگیرد   او پیش از این انتصاب، فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های ایلام و تهران مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران نیز از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد
  • هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور
  • بیشترین مقصران تصادفات چه کسانی هستند؟ | سهم ۴۴ درصدی این دسته در تصادفات | ببینید
  • تجهیزخیابان‌های اصلی گلبهار به دوربین ثبت سرعت