Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:43:06 GMT

سوپرایز نیمه شب علی ضیا چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۶۳۸

سوپرایز نیمه شب علی ضیا چیست؟

فصل سوم «فرمول یک» امشب با گفت و گویی ویژه و یک سورپرایز جالب آغاز می شود.

به گزارش برنا، سید علی ضیا ، تهیه کننده و مجری، فرمول یک در اولین قسمت ازفصل جدید برنامه اش که به نوعی جنگ‌شبانه محسوب می شود،علاوه بر میزبانی از یک مهمان ویژه، می خواهد درست ساعت صفر بینندگانش را سورپرایز کند.

این برنامه که امشب ساعت ۲۵ : ۲۳دقیقه پخش می شود علاوه بر گفت و گو با مهمان های متفاوت، بخشهای متنوعی مثل استندآپ کمدی، ترانه خیابانی، طنز و موسیقی های خاطره انگیز دارد که در ۳۴ دقیقه پخش می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است جنگ شبانه فرمول یک از این هفته دوشنبه تا چهارشنبه حدود ساعت ۲۵ : ۲۳دقیقه پخش شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمول یک علی ضیاء شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمد احمدیان اظهار کرد: با ورود به دوره سالمندی، تغییراتی در وضعیت خواب ایجاد می‌شود و با افزایش سن خواب شبانه، کاهش و سبکتر و نامنظم‌تر میشود بنابراین نباید انتظار داشت که سالمند مانند دوران جوانی بخوابد، اما با رعایت توصیه‌های کاربردی می‌توان خواب راحت تری داشت..

وی با بیان اینکه انجام ورزش‌های منظم روزانه همچون پیاده روی نقش موثری در افزایش کیفیت خواب دارد اظهار کرد: برای داشتن خوابی خوب، تمرینات ورزشی باید حداقل دو ساعت قبل از خواب انجام شود.

مدیر جوانی جمعیت سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجتناب از چرت‌های روزانه یا به حداقل رساندن آن‌ها، رفتن به رختخواب در شب در یک ساعت معین و بیدار شدن درصبح در یک ساعت معین، رفتن به بستر در زمان احساس نیاز به خواب، پرهیز کردن از تماشای تلویزیون یا مطالعه در بستر، گرفتن دوش آب گرم قبل از خواب، خوردن غذای سبک به عنوان شام، کاهش مصرف مایعات به ویژه چای و نوشابه بعد از شش بعدازظهر، پرهیز از مصرف چای یا قهوه پس از شام، نوشیدن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب (به شروع خواب کمک می‌کند) و استفاده از تکنیک‌های آرام سازی در شروع خواب به ویژه برای سالمندان مبتلا به اضطراب از دیگر راهکار‌های کاربردی در داشتن خواب خوب برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عکس| سورپرایز ویژه علی دایی در رستورانش
  • سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • رئیس دورتموند با عجله در میانه زمین (عکس)