Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@21:49:43 GMT

درگیری مرگبار بر سر انتخاب گنده‌لات شهر

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۸۱۸

درگیری مرگبار بر سر انتخاب گنده‌لات شهر


رویداد۲۴  این جنایت سه سال قبل در یکی از شهرهای حاشیه جنوب تهران رخ داد و در جریان آن مرد جوانی پشت چراغ‌قرمز با ضربه‌های چاقو و قمه مجروح شد و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.

پلیس سه متهم اصلی پرونده را دستگیر کرد که در تحقیقات به حضور در این درگیری اعتراف کردند اما منکر قتل بودند. با توجه به دلایل موجود در پرونده برای متهمان پرونده کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اولیای‌دم برای قاتل فرزندشان درخواست قصاص کردند. برادر مقتول که در محل درگیری حضور داشت در تشریح ماجرا گفت: ماجرا از یک مهمانی شروع شد.

در آن مهمانی من مدعی شدم که برادرم گنده‌لات شهر است اما افرادی که در مهمانی بودند، یک نفر دیگر را به عنوان گنده‌لات معرفی کردند. سر این موضوع درگیر شدیم و آنها کتکم زدند. من هم با برادرم تماس گرفتم که او به محل درگیری آمد اما ضاربان رفته بودند. پشت چراغ‌قرمز با آنها روبه‌رو شدیم و به ما حمله کرده و برادرم را با چاقو و قمه زدند.

در ادامه دادگاه یکی از متهمان به نام شاهین در جایگاه قرار گرفت و گفت: من در این درگیری حضور داشتم اما ضربه‌ای به مقتول نزدم. پس از آن سینا هم این ادعا را تکرار کرد و گفت: نمی‌دانم ضربه مرگبار را چه کسی به مقتول زد.

بیشتر بخوانید: سرنوشت ۸ شرور خطرناک ایران / از وحید مرادی تا شاه مازندران+جزئیات

آخرین متهم اما ضربه‌زدن به مقتول را قبول کرد. شاهرخ گفت: من با چاقو به پای مقتول ضربه زدم. من گنده‌لاتم و می‌دانم چطور بزنم که باعث مرگ نشود. دیگر متهمان اگر دوست داشته باشند می‌توانند واقعیت را بگویند.

قضات سپس متهمان را به پرداخت دیه محکوم کردند که این حکم در دیوان‌عالی کشور نقص شد. قضات دیوان‌عالی کشور قتل را عمد تشخیص داده بودند.

در دومین دور رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. متهمان ادعای قبلی خود را تکرار کردند. شاهرخ وقتی قاضی از او خواست بگوید در دست متهمان هنگام درگیری چه بوده، گفت: ما لات‌ها چیزی علیه خود نمی‌گوییم. من ضربه‌ای که خودم زدم را قبول دارم و در مورد ضربه‌های دیگر صحبتی ندارم.

قضات دادگاه این جلسه را تجدید کردند تا شاهدان ماجرا در دادگاه حاضر شوند و مشاهدات خود را تعریف کنند.

منبع: آخرین خبر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حوادث اخبار حوادث ویروس کرونا در ایران گنده لات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ شاکی صادر شد.

به گزارش مشرق، مهدی بخشی روز جمعه بیان کرد: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی افزود: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری ۲ وارد رسیدگی و متهمان را از جنبه عمومی به سه سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتا با محکوم دیگر صادر شد.

این مقام عالی قضایی در استان کرمان با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضایی استان است ابراز داشت: شکات می توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده برای مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

وی افزود: همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک | قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم