Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: به دانشجویان خوابگاهی اعلام کرده ایم که در طول دوران اعمال محدودیت‌های کرونایی به هیچ عنوان تردد نکرده و مسافرتی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کنترل حضور و غیاب دانشجویان خوابگاهی را تشدید کرده ایم تا به اینصورت مخاطره‌ای دیگران را تهدید نکند. تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را به دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها ابلاغ کرده ایم و در حال حاضر تمامی دانشجویان مستقر در خوابگاه دارای آرامش روانی و سلامت جسمانی هستند.

خرسندی درباره حذف ترم دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ترم جاری، گفت: در ترم گذشته حدود ۲۰ نفر از دانشجویان ترم را به علت نداشتن امکانات آموزشی حذف کرده اند که جهت تهیه وسایل کمک آموزشی توسط دانشگاه از آن‌ها حمایت شده است و در ترم جاری معضلی در این خصوص نداشته‌ایم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: از طرف صندوق رفاه یک وام ضروری در اختیار دانشگاه قرار گرفته است که آن را برای خرید وسایل کمک آموزشی دانشجویان تخصیص داده ایم و به هر دانشجویی که دارای شرایط باشد حداقل ۳ میلیون تومان و حداکثر ۵ میلیون تومان وام خرید تجهیزات کمک آموزشی تعلق می گیرد.

خرسندی درباره برنامه ریزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور آشنایی نودانشجویان با امکانات آموزشی گفت: برنامه حضوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر جهت آشنایی نو دانشجویان باامکانات آموزشی دانشگاه به دلیل افزایش همه گیری کرونا برگزار نشد. 

بیشتر بخوانید

دفاع مجازی از پایان نامه‌ها در دانشگاه امیرکبیر نخستین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشکی در دانشگاه امیرکبیر جایگزینی برای کنکور در رشته‌های پر متقاضی وجود ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر محدودیت های کرونایی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کمک آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی