Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پناهی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ساعات آغازین امروز شاهد مه گرفتگی شدید در شهرهای بزرگ استان از جمله سنندج و سقز هستیم که این پدیده ناشی از افت دما و مصرف حامل‌های انرژی در این مناطق است که به تدریج با بالا آمدن آفتاب از غلظت مه کاسته خواهد شد.

وی افزود: امروز در سطح استان بارش‌های پراکنده خواهیم داشت و تنها پدیده غالب در روزهای آتی افت دما و یخبندان صبحگاهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد: از صبح فردا شاهد کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در استان خواهیم بود که این مهم موجب یخبندان صبحگاهی خواهد شد و این شرایط تا صبح چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

پناهی افزود: در این شرایط به باغداران و فعالان حوزه کشاورزی توصیه می‌شود که سوخت و تجهیزات گرمایشی گلخانه‌ها و سالن‌های پرورش قارچ را تأمین و دما و رطوبت گلخانه‌ها و سالن‌های پرورش قارچ را تنظیم کنند و همچنین از جابجایی و باز کردن کندوهای زنبور عسل و قرار دادن دریچه کلونی زنبورهای عسل در معرض باد مستقیم و باران جلوگیری کنند و فضای داخلی کندوها رابا روزنامه و کاغذ پر کرده و پوشش‌های مناسب نایلونی بر روی کندوها قرار بدهند.

کد خبر 5084183

منبع: مهر

کلیدواژه: برف و یخبندان سازمان هواشناسی بارش برف ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای هفته بسیج کمک مومنانه بوشهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم