Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، اتحادیه هوانوردی، یاتا، در گزارش جدید خود اعلام کرد بحران کووید ۱۹ امسال صنعت ایرلاین‌های جهان را به مبارزه برای بقا واداشت و ضررهای سنگین این صنعت در ۲۰۲۱ هم ادامه خواهند داشت.

مدیرکل یاتا، الکساندر دیجونیاک، گفت: این بحران ویران‌گر و بی اما ن است. ایرلاین‌ها ۴۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد از هزینه‌های خود کاسته‌اند اما درآمدهای آنها ۶۰.۹ درصد سقوط کرده است. نتیجه این شده است که ایرلاین‌ها به ازای هر مسافر امسال ۶۶ دلار ضرر خواهند کرد که در کل منجر به ضرر سالانه ۱۱۸.۵ میلیارد دلار خواهد شد. این ضرر در سال آینده ادامه خواهد داشت اما با کاهش شدید ۸۰ میلیارد دلاری روبرو خواهد شد. با یان حال چشم‌انداز ضرر ۳۸.۷ میلیارد دلاری چیزی نیست که بخواهیم برای آن جشن بگیریم.

او اضافه کرد: تاریخ سال ۲۰۲۰ را به عنوان بدترین سال مالی صنعت مسافرت هوایی ثبت خواهد کرد. ایرلاین‌ها به طور متوسط نیم میلیارد دلار در روز از هزینه‌های خود کاستند و با این حال ضرری سنگین را به ثبت رساندند. اگر کمک ۱۷۳ میلیارد دلاری دولت‌ها نبود تا به حال با حجم بزرگی از ورشکستگی ایرلاین‌های جهان روبرو شده بودیم.

دیجونیاک گفت: با اینکه اوضاع مالی در ۲۰۲۱ بهتر می‌شود اما مسیر ریکاوری طولانی خواهد بود و انتظار نمی‌رود تا سال ۲۰۲۴ حجم مسافرت‌ها به سطح قبل از پاندمی بازگردد.

کد خبر 5083912

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت هوانوردی ایرلاین ها شرکت هواپیمایی ویروس کرونا قیمت دلار ویروس کرونا قیمت مرغ نهاده های دامی فولاد شاخص کل بورس قیمت نفت قیمت یورو وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران صادرات گاز محسن فخری زاده اوپک بانک صادرات ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح « زوج و فرد » حذف شد؟

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران اعلام کرد: «موضوع به‌روزرسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود.»   به گزارش ایسنا، محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران میراث‌دار کم‌وکاستی‌هایی هستیم، گفت: «حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.» به‌روزرسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ به‌گونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهاد‌های بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم. در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج‌وفرد» نخواهیم داشت هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد. طرح جدید ترافیکی کمکی به شب‌مردگی خیابان‌های پایتخت معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب‌مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دعوت شهرداری از پژوهشگران برای بازنگری محدوده‌های ترافیکی تهران دوربین های طرح ترافیک در تهران روشن شد

دیگر خبرها

  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه