Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی جهت تامین لوازم و تجهیزات بیمارستانی و درمانی، هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امید علی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به ادارات مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد، کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی جهت تامین لوازم و تجهیزات بیمارستانی و درمانی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است:‌ به پیوست تصویر مصوبات چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا موضوع نامه شماره ۹۵۱۰۳ مورخ ۱۳۹۹.۸.۲۴ رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری که بر اساس جزء (۸) بند (ج) آن با عنوان تمدید مصوبه ۱۳۹۸.۱۲.۲۷ بند پنجم مصوبات نهمین جلسه ستاد ملی کرونا مورخ ۹۸.۱۲.۲۷ در رابطه با قبول کمک های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی جهت تأمین لوازم و تجهیزات مصرفی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی و تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح و سایر مراکز درمانی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت مبارزه با ویروس کرونا به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی، تا پایان دوره شیوع بیماری کرونا که توسط ستاد ملی کرونا اعلام می شود تمدید می‌گردد، جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

با عنایت به مراتب فوق، نظر به اینکه مفاد بند (۵) مصوبه مورخ ۹۸.۱۲.۲۷ ستاد یاد شده به موجب مفاد جزء (۸) بند (ج) مصوبه صدرالذکر تمدید شده است، کمک‌های نقدی و غیر نقدی اشخاصی که از تاریخ ۹۸.۱۲.۱ تا پایان دوره شیوع بیماری کرونا در چارچوب مصوبات یاد شده صورت پذیرد، به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا قابل قبول مالیاتی محسوب می شود هزینه قابل قبول مالیاتی کمک های نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تداوم هوای پاک در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول است