Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:20:16 GMT

روز و ساعت پخش آثار هفته فیلم ایتالیا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۵۲۷

روز و ساعت پخش آثار هفته فیلم ایتالیا اعلام شد

به روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی هنروتجربه، برنامه نمایش ۵ فیلم حاضر در هفته فیلم ایتالیا با عنوان «دریچه‌ای به سوی سینمای ایتالیا» که آذر ۹۹ به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران برگزار می شود، اعلام شد.

در اولین روز از برگزاری این رویداد یعنی سه شنبه ۱۱ آذرماه فیلم مادرم به کارگردانی نانی مورتی ساعت ۱۷:۴۰ تا ۱۹:۳۰ و فیلم لازاروی خوشحال به کارگردانی آلیچه رورواکر ساعت ۱۹:۴۰ تا ۲۱:۴۵ در پلتفرم هاشور نمایش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده نفت به کارگردانی برناردو برتولوچی ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۵۰ و فیلم جایی که سایه‌ها فرو می‌افتند به کارگردانی والنتینا پدیچینی ساعت ۲۰:۱۰ تا ۲۱:۵۰ از جمله فیلم‌هایی هستند که روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه اکران آنلاین و رایگان می‌شوند.

در سومین روز از برگزاری این رویداد یعنی روز پنجشنبه ۱۳ آذر فیلم مارتین ایدن به کارگردانی پیترو مارچلو ۱۷:۴۵ تا ۱۹:۵۰ نمایش داده می‌شود، همچنین در ادامه نمایش فیلم‌های این هفته فرصت مجددی برای تماشای آثار فراهم شده است و در همین روز مادرم به کارگردانی نانی مورتی ساعت ۲۰ تا ۲۱:۴۵ از سایت هاشور قابل مشاهده است.

روز جمعه ۱۴ آذرماه فیلم‌های جایی که سایه‌ها فرو می‌افتند به کارگردانی والنتینا پدیچینی ساعت ۱۸ تا ۱۹:۴۰ و لازاروی خوشحال به کارگردانی آلیچه رورواکر ساعت ۱۹:۵۰ تا ۲۲ نمایش داده می‌شوند.

همچنین در آخرین روز از برگزاری این رویداد، شنبه ۱۵ آذرماه فیلم‌های جاده نفت به کارگردانی برناردو برتولوچی ساعت ۱۷ تا ۱۹:۲۰ و فیلم مارتین ایدن به کارگردانی پیترو مارچلو ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۴۰ اکران می‌شوند.

این هفته فیلم از ۱۱ تا ۱۵ آذر ۹۹ مصادف با ۱ تا ۵ دسامبر ۲۰۲۰ از طریق پلتفرم هاشور به صورت آنلاین و رایگان برگزار می شود.

برچسب‌ها سعید آقاخانی مرضیه برومند مسعود کرامتی کامبوزیا پرتوی اینستاگرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید آقاخانی مرضیه برومند مسعود کرامتی کامبوزیا پرتوی اینستاگرام سعید آقاخانی مرضیه برومند مسعود کرامتی کامبوزیا پرتوی اینستاگرام اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات این هفته امروز در اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ ذوب آهن به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و آلومینیوم با ۳۰ امتیاز با تفاضل گل کمتر از ذوب آهن در رده دهم است.  

در دیگر بازی امروز از ساعت ۱۷ ملوان پذیرای سپاهان است. سپاهان با ۴۲ امتیاز در رده جدول سوم است و ملوان با ۳۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.  

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی