Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فلاحی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این ۶ پروژه یک پروژه مربوط به اداره منابع طبیعی و آبخیزدازی شهرستان و مابقی پروژه‌ها مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

۲ رویداد جدید سرمایه گذاری در پاسارگاد
فرماندار پاسارگاد همچنین در زمینه نشست روز گذشته خود و جمعی از مسؤولان شهرستان با استاندار فارس گفت: در این نشست در مورد مسائل عمرانی شهرستان بحث و درخواست‌ها به صورت مکتوب ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاحی افزود:در حوزه سرمایه گذاری با توجه به دستور استاندار ۲ رویداد خوب برای پاسارگاد رخ داد که پس از جلسه با استاندار، نشستی را با گروهی از سرمایه گذاران داشتیم که در حوزه کشت و صنعت تمایل به سرمایه گذاری داشتند که این گروه کمتر از ۲۴ ساعت امروز به شهرستان آمدند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از سرمایه گذاری ها مربوط به بنیاد برکت است که مقرر شده ۲۰ هکتار زمین منابع ملی را به این بنیاد برکت برای اجرای طرح دامداری اصلاح نژاد معرفی کنیم.
فرماندار پاسارگاد گفت: تعیین تکلیف ۴۵۰ هکتار زمین‌های مجتمع اقتصادی کمیته امداد و پیشنهاد واگذاری این زمین‌ها به جامعه هدف کمیته امداد و جوانان جویای کار برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی با هدف برگشت عایدات و درآمدهای حاصله به نفع مردم شهرستان از دیگر مواردی بود که در نشست با استاندار فارس مطرح شد.
فلاحی افزود: درخواست تخصیص قیر رایگان برای بهسازی روستاهای شهرستان، ساماندهی و ایمن سازی ۶ کیلومتر مسیر بلوار علی آباد سعادت شهر تا مسکن مهر و اختصاص تسهیلات سرمایه در گردش به سرمایه گذاران شهرستان و رفع موانع سرمایه گذاران در کارگروه استان از دیگر مطالبات مطرح شده در این نشست بود.
وی ادامه داد: درخواست اعتبار برای خانه‌های عالم در شهرستان، تزریق اعتبار تکمیل پروژه زیرگذر ورودی بخش پاسارگاد، تکمیل پروژه ورودی از مسیر دهنو به بخش پاسارگاد و درخواست حمایت ویژه از کشاورزانی که از سرمازدگی امسال آسیب دیده اند، از دیگر مطالباتی بود که در نشست با استاندار فارس مطرح شد.
فرماندار پاسارگاد گفت: همچنین در این نشست از استاندار فارس برای سفر به شهرستان و افتتاح پروژه‌های سرمایه گذاری دعوت شد.
سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها شیراز پاسارگاد کارآمدی دولت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز پاسارگاد کارآمدی دولت فارس شیراز پاسارگاد کارآمدی دولت فارس اخبار کنکور استاندار فارس سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار گیلان امروز در نشست شورای برنامه ریزی گیلان در رشت با اشاره برلزوم ایجاد زیرساخت‌ها و الزامات ورود مردم در عرصه‌ی اقتصاد وتولید افزود: برای تحقق عینی شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم ریل گذاری اقتصاد بر محور نقش آفرینی عموم مردم است.
اسدالله عباسی خطاب به اخلالگران در روند مشارکت عمومی در حوزه‌ی تولید و اقتصاد گفت: هر مدیر یا مسئولی که در روند مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کارشکنی و یا سرمایه گذار مردمی را مایوس کند، برکنار خواهد شد.
وی همچنین بر لزوم توزیع عادلانه‌ی منابع پیش بینی شده در بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ اشاره و تصریح کرد: در بودجه‌ی امسال، اعتبارات خوبی در حوزه‌ی مدیریت پسماند، بهبود ظرفیت‌های تولیدی واشتغالزا و نیز حمایت از شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های مهمی، چون طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند مناطق روستایی در نظر گرفته شده که با پیگیری نمایندگان می‌تواند به حصول نتایج مطلوب منتهی شود.
محمد رستمی، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان هم در این نشست گزارشی از روند بودجه بندی وبودجه ریزی استان در راستای تسریع در روند تحقق شعار سال ارایه کرد و گفت: در همین راستا راهکار‌هایی تهیه وتدوین شده تا تخصیص منایع در مسیر درست خود توزیع شود و به توسعه‌ی متوازن در مناطق مختلف شهری وروستایی بیانجامد.
در ادامه‌ی این نشست آقایان ابراهیم نجفی، رییس مجمع نمایندگان گیلان، جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی از نمایندگان مردم رشت و خمام، احمد دنیامالی، نماینده‌ی مردم انزلی و خلیل بهروزی فر، نماینده‌ی فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هر یک در سخنانی الزامات و اولویت‌های تخصیص منابع در مناطق مختلف استان را تشریح کرده و بر لزوم توجه به طرح‌های حوزه‌ی سلامت، ساماندهی پسماند، مدیریت فاضلاب ها، حمایت از بخش کشاورزی و صنعت و همچنین طرح‌های نیمه تمام بویژه در حوزه‌ی سلامت تاکید کردند.
در پایان این نشست از ۶ قاری برگزیده‌ی بین المللی گیلان که در ماه مبارک رمضان امسال در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و رونق بخشی به محافل انس با قرآن تاثیرگذار بودند، قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد