Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- وزیر دفاع با بیان اینکه هیچ جنایت، ترور و کار احمقانه‌ای بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت: جنایتکاران را تا انتها تعقیب می‌کنیم و امر فرماندهی کل قوا را اجرا خواهیم کرد.

امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تشییع شهید محسن فخری‌زاده که صبح امروز(دوشنبه) در ستاد وزارت دفاع برگزار شد، با بیان اینکه این مراسم بزرگداشت متعلق به همه ملت ایران است، گفت: متأسفانه به دلیل شرایط بیماری کرونا علی‌رغم آنکه بسیاری تقاضا داشتند تا در این مراسم باشکوه شرکت کنند، برای ما میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز با شخصیتی وداع می‌کنیم که از نوجوانی با خدای خود پیمان ادای حق بست و بر این پیمان پای فشرد و در این راه استقامت کرد و امروز به این پیمان وفا کرد و به شرف شهادت نائل آمد. این توفیق را به این شهید بزرگ که عاشق شهادت بود، صمیمانه تبریک می‌گویم اما فقدان او برای همه ما جانکاه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تسلیت شهادت این شهید بزرگ به ملت ایران خاطرنشان کرد: اگر دشمنان رذیلانه دست به این جنایت نزده بودند و خون شهید عزیز ما که یک شخصیت مخلص، بی‌ادعا و گمنام بود را نمی‌ریختند، چه بسا او در گمنامی از این دنیا می‌رفت اما امروز شهید عزیز ما که در گذشته تنها الگوی جوانان، شاگردان، همکاران و همراهان خودش بود، به همه جهان معرفی شد، از امروز او یک شخصیت جهانی است و همه کسانی که پا در راه مبارزه می‌گذارند، یک الگوی بزرگ دیگری به نام شهید دکتر محسن فخری‌زاده دارند که می‌توانند در علم، تلاش، اخلاص و اخلاق او تأسی کنند و در همه ابعاد زندگی، او را الگوی خود قرار دهند. دشمنان بدانند این اولین شکست آنهاست. اگر آنها شهید عزیز ما را کشتند که نامش از بین برود، نام او با این اقدام بلند آوازه شد. او امروز الگویی برای همه آزادگان و مبارزان در جهان است.

امیر حاتمی گفت: شکست دیگر دشمن آنجاست که می‌خواست بگوید شهید عزیز ما در مسیری قدم برمی‌داشت که به نفع ملت ایران نبود. آنها با رمز و کلمه «هسته‌ای» تلاش کردند شهید عزیز ما را به عنوان بنیانگذار برنامه‌ هسته‌ای ایران معرفی کنند؛ غافل از اینکه این نه تنها باعث آن نمی‌شود که ملت ایران از این شهید ناراحت شوند، بلکه باعث افتخار ملت ایران، وزارت دفاع و نیروهای مسلح است. مگر نه این است که بزرگترین تهدید علیه بشریت و جان انسان‌ها، همین سلاح‌های هسته‌ای است که شما هزاران هزار از آن را ساخته و نگهداری می‌کنید.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار هزاران سلاح هسته‌ای در اختیار دارد و رژیم صهیونیستی جنایتکار نیز صدها سلاح هسته‌ای دارد. این سلاح‌ها برای چیست؟ آیا این سلاح‌ها برای آن است که به عنوان دکور در منزل شما استفاده شود؟ نه، ملت ما بصیر و هوشمند است و می‌داند که بزرگترین تهدید علیه بشریت، همین سلاح‌های شما است و کسانی که جانشان را در کف اخلاص می‌گذارند تا کشور را در مقابل بزرگترین تهدیدات حفظ کنند، عزیزترین افراد نزد ملت ما هستند و در نگاه و چشم ملت ما جایگاه بالایی دارند.

وزیر دفاع گفت: امروز با دشمنی مواجهیم که ۴۰ سال است می‌گوید گزینه نظامی روی میز است اما نه جرأت و نه فرصت استفاده از آن را پیدا کرد و آخر هم با سرافکندگی این گزینه را زیر میز برد.

حاتمی با اشاره به بودجه پژوهشی وزارت دفاع، گفت: دیروز در جلسه بررسی لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۰ تصمیم گرفتیم که بودجه پژوهشی وزارت دفاع را دو برابر کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: هیچ جنایت، ترور و کار احمقانه‌ای بی پاسخ نخواهد ماند. جنایتکاران را تا انتها تعقیب می‌کنیم و امر فرماندهی کل قوا را اجرا خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد شهید عزیز ما وزارت دفاع ملت ایران وزیر دفاع هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی

 به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام؛

همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته ) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت» ، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت های ستادکل نیروهای مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان،مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده  بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای  تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری»  و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می باشد ،لازم است از حمایت های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود