Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:36:02 GMT

رقابت وفایی با مرد شماره پنج جهان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۹۱۶

رقابت وفایی با مرد شماره پنج جهان

حسین وفایی در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس به مصاف مارک سلبی مرد شماره پنج رنکینگ حرفه‌ای‌های جهان می‌رود. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مرحله سوم و یک شانزدهم پایانی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس از صبح  امروز دوشنبه دهم آذرماه آغاز می‌شود و حسین وفایی قهرمان ارزنده کشورمان فردا سه شنبه یازدهم آذرماه به مصاف مارک سلبی حریف قدرتمندی از کشور میزبان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنجمین رویارویی این دو بازیکن با یکدیگر است که طی آن تا کنون سلبی سه برد را از آن خود کرده که یکی از آنها به دلیل عدم حضور وفایی رقم خورده و حسین وفایی نیز یک برد را در کارنامه خود دارد. تمامی نتایج این بازی‌ها بسیار به هم نزدیک بوده و برنده تنها با اخلاف یک  یا دو فریم موفق به پیروزی شده است.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس (UK Championship) سوم تا شانزدهم آذرماه در میلتون کینز انگلستان در حال برگزاری است.

پیروزی ارزشمند وفایی در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسنوکر اسنوکر رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی نونهالان استان با حضور ۲۲۴ کشتی‌گیر به میزبانی اسفراین برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: در کشتی آزاد حسام شمسایی، امیرمحمد امانی، ماهان نجفی، عباس امانی، محمد تقوی، سبحان صدقی، پوریا کاظم زاده، عباس دلیرنیا، مهدی حسین زاده، سید جواد حسینی، امیرمحمد کمالی و عرشیا امانی به عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

در کشتی فرنگی محمد قربانزاده، یعقوب سوارپور، سجاد اعتمادی، رضا طاهری، یزدان صدقی، محمدرضا محمدیان، محمد قربانی، حسام یوسفی، امیرمحمد حاجی‌زاده، محمد امین قهرمانی، سجاد دلپسند و محسن نوروزیان به عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

حسین زاده خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت ماه به مسابقات قهرمانی کشور در تهران اعزام می‌شوند.

کد خبر 6083852

دیگر خبرها

  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • وفایی به دنبال بازگشت جذاب در رویارویی با ترامپ
  • اسنوکر قهرمانی جهان؛ شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی!
  • خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی