Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:41:55 GMT

بیش از ۲.۵ تن مواد مخدر در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۶۰۸۲

بیش از ۲.۵ تن مواد مخدر در سراوان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران انتظامی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی خود و هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت قاچاقچیان که قصد انتقال محموله مواد افیونی را از این شهرستان به داخل کشور داشتند، مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در یک عملیات شبانه قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد کشور کنند با واکنش به موقع مأموران انتظامی سراوان خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی دیدند و پس از ساعتی درگیری مسلحانه با برجای گذاشتن محموله و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس استان قرار دارد، تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از خودرو توقیف شده ۲ تن تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر یک تیم از قاچاقچیان که قصد جابه جایی یک محموله موادمخدر از منطقه صفر مرزی به سمت سراوان را داشتند، پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی و پایش منطقه توسط پلیس تعداد سه دستگاه خودروی سواری وتویوتا و همچنین سه دستگاه موتورسیکلت مشاهده و نسبت به صدور فرمان ایست با استفاده از علائم بازدارنده و هشداردهنده اقدام کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس، به سمت مأموران تیراندازی و با واکنش سریع مأموران روبه رو شده و با استفاده از تاریکی شب و پوشش گیاهی به سمت ارتفاعات متواری می‌شوند.

سردار طاهری با اشاره اینکه در این عملیات ۶۶۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از خودرو قاچاقچیان کشف شد، بیان کرد: در مجموع عملیات پلیس استان در شهرستان سراوان ۲ تن و ۶۶۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و مقادیری سلاح و مهمات به همراه سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

وی تصریح کرد: پلیس منسجم‌تر و استوارتر از گذشته در پاسداری از وسعت سرزمینی استان سیستان و بلوچستان اجازه کوچک‌ترین تحرکی را به متجاوزان و قاچاقچیان نخواهد داد.

کد خبر 5084303

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مواد مخدر احمد طاهری کشف مواد مخدر ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای هفته بسیج گرگان بوشهر کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معماری پلیس در سال ۱۴۰۳ تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و قاچاقچیان مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، سردار احمد رضا رادان، امروز_چهارشنبه هشتم فروردین_ در سفر به استان زنجان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به مردم این استان با تشریح اولویت‌های کاری پلیس در سطح جامعه، اظهار کرد: هوشمندسازی پلیس، دومین اولویت انتظامی است و معماری پلیس در سال ۱۴۰۳ برخورد قاطع با سارقان، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا است.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به انجام نظارت‌های ستادی در سطح استان پرداخت و تصریح کرد: بازرسی‌های لازم از عملکرد هر رده بر اساس اولویت‌های سال گذشته و در تمام مأموریت‌ها انجام می‌شود و در پایان جمع‌بندی نظارت ستادی انجام خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شش اولویت انتظامی، خاطرنشان کرد: بهبود معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه‌های سازمانی مورد تاکید بوده و مسکن دغدغه اصلی همه ما است.

کد خبر 739547

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳