Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا، مدیران باشگاه اینتر حرف های آنتونیو کونته سرمربی تیم در تابستان گذشته مبنی بر خالی نکردن پشت او و تیم را فراموش نکردند.

کونته با مدیران اینتر در تابستان گذشته بعد از عدم قهرمانی در لیگ اروپا دچار چالش شدید شد و مصاحبه هایی میان ماروتا، مدیر اجرایی اینتر با کونته رد و بدل شد که نشان از بحران بزرگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا اینتر بعد از باخت مقابل رئال و شرایط بدش در لیگ قهرمانان اروپا دوباره دچار چالش شده اما بعد از پیروزی آخر اینتر مقابل ساسولو به نظر نمی رسد بحران تابستان گذشته تکرار شود.

ماروتا، مدیر باشگاه اینتر امروز در تمرینات تیم شرکت کرد و با کونته و بازیکنان برخورد گرمی داشت و مشخص شد بحرانی رخ نداده و مدیران باشگاه نمی خواهند اوضاع تابستان گذشته تکرار شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش بس کونته ماروتا تابستان گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر

قهرمانی اینتر در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا باعث تکرار یک رکورد تاریخی در کالچو شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قهرمانی اینتر در فصل 24-2023 سری A که با پیروزی شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل میلان در هفته سی‌و‌سوم رقابت‌ها مسجل شد، یک رکورد را پس از 52 سال در سطح اول فوتبال ایتالیا تکرار کرد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر به ششمین مربی متفاوت از سری A تبدیل شد که اسکودتو را می‌برد. این فهرست شامل ماسیمیلیانو آلگری (یوونتوس 2019)، مائوریتزیو ساری (یوونتوس 2020)، آنتونیو کونته (اینتر 2021)، استفانو پیولی (میلان 2022)، لوچانو اسپالتی (2023) و اکنون سیمونه اینزاگی (اینتر 2024) می‌شود و در میان آنها هم ساری، پیولی، اسپالتی و اینزاگی برای نخستین بار قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کردند.

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

قهرمانی متوالی 6 مربی متفاوت در سری A اما بی‌سابقه نیست، چرا که در حدفاصل سال‌های 1967 تا 1972 نیز این اتفاق رخ داده بود. در آن مقطع یوونتوس سال 1967 با هدایت هریبرتو هررا، میلان سال 1968 با هدایت نرئو روکو، فیورنتینا سال 1969 با هدایت برونو پسائولا، کالیاری سال 1970 با مربیگری مانلیو اسکوپینیو، اینتر سال 1971 با مربیگری جووانی اینورنیزتی و مجدداً یوونتوس سال 1972 با هدایت چستمیر ویکپالک اسکودتو را بردند. این اتفاق اما در هیچ‌یک از دیگر لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا رخ نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • مالک اینتر: آماده نوشتن تاریخ هستیم
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان