Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کیقباد مصطفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی طی هشت شبانه روز ۲ هزار فقره اعمال قانون ۲ میلیون ریالی و مابقی تذکر لسانی بوده است.

وی بیان کرد: در استان با کاهش تردد حدود ۵۰ درصدی مواجه هستیم و همکاری و مشارکت مردم و اصناف در این مدت رضایت بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفایی با اشاره به اینکه تردد در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است گفت: همه وظیفه داریم در حد توان برای کمک به کادر درمانی و بیمارستانی و همچنین ارتقای سطح سلامت جامعه محدویت‌های کرونایی را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: هرگونه تردد در این مناطق با اعمال جرایم سختگیرانه همراه خواهد بود.

مصطفایی ادامه داد: بر اساس این طرح هرگونه تردد خودروهای بومی و غیر بومی درشهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی به صورت شبانه از ساعت ۹ شب تا چهار صبح کاملاً ممنوع است.

وی ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی را برای پلاک‌های غیر بومی ممنوع اعلام کرد و گفت: افرادی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند باید از مسیرهای کمربندی و مسیرهای که در رابطه با تردد تعیین شده عبور کنند تا مشمول اعمال قانون و جریمه نشوند.

برچسب‌ها کرونا یاسوج محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا یاسوج محدودیت های کرونا کرونا یاسوج محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محورهای شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می شود واز از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

او بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی افزود: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم