Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال ۲۱۹قرارداد واگذاری زمین منعقد شده که طی این تعداد قرارداد ۱۱۰هکتار از اراضی استان به سرمایه‌گذاران واگذار شده است. - اخبار استانها -

طیب میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای امسال 219 قرارداد واگذاری زمین منعقد شده که طی این تعداد قرارداد 110 هکتار از اراضی استان به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد قرارداد، 21 واحد تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند که مجموع اشتغال ایجاد شده در آنها حدود 400 نفر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد 4 هزار اشتغال به دنبال انعقاد این 219 قرارداد پیش‌بینی شده که تاکنون با 21 واحد بهره‌برداری شده 10 درصد از این اشتغال پیش‌بینی‌شده محقق شده است.

شهرک صنعتی بادرود گرفتار مشکلات و کمبودها/اینجا دلی برای تولیدکننده نمی‌سوزدآذربایجان‌غربی شهرک صنعتی صنعت چاپ نداردشهرک صنعتی "رامشار" به منطقه ویژه اقتصادی سیستان الحاق شد

دستگاه‌های خدمات‌رسان طبق قانون نسبت به تامین زیرساخت‌ها اقدام نمی‌کنند

میرزایی با اشاره به مشکلات شهرک‌های صنعتی بیان کرد: یکی از مشکلات عمده‌ای که در شهرک‌های صنعتی با آن رو به رو هستیم، عدم خدمات‌رسانی دستگاه‌های خدمات‌رسان است، در حالی که مطابق قانون دستگاه‌های خدمت‌رسان نظیر آب، برق و گاز باید تا درب واحد صنعتی نسبت به تامین زیرساخت‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: اما متاسفانه به سبب عدم پیش‌بینی منابع مالی برای این دستگاه‌ها، این خدمات برای شهرک‌ها اتفاق نمی‌افتد و شرکت ناچار می‌شود که بخش عمده‌ای از زیرساخت‌ها را خود تامین کند که بار مالی آن به متقاضیان سرمایه‌گذاری تحمیل می‌شود.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک های صنعتی استان مرکزی پیش بینی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد

مهرداد حسن‌زاده اظهار کرد: تیم های امداد و خدمات رسان در ستاد مدیریت بحران استان همچنان پیگیر بازگشایی این راه های ارتباطی هستند.
وی بیان کرد: از ابتدای شروع بارندگی ها به علت وزش باد شدید، برق، ۴۰ روستا در هرمزگان قطع شد که با تلاش تیم های خدمات رسان مشکل ۱۶ روستا هم اکنون برطرف شده است.
مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان ادامه داد: برای رفع مشکل برق ۲۴ روستای دیگر نیز نیروهای امدادی و خدماتی در منطقه حضور دارند و در حال فعالیت هستند.
حسن زاده، همچنین از رفع مشکل فیبر نوری در رودان خبر داد و گفت: فیبرنوری این شهرستان که به علت بارندگی و وزش باد قطع شده بود با تلاش تیم های خدمات رسان رفع شده است.
وی همچنین به مشکل قطعی آب چندین روستا در استان اشاره و تصریح کرد: تیم های خدمات رسانی به مناطق مورد نظر اعزام شدند و در حال فعالیت جهت رفع مشکل آب رسانی به روستاها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه