Web Analytics Made Easy - Statcounter

پخش تلویزیونی و داوری آثار ضبط شده در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پخش تلویزیونی و داوری زنده چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شنبه، ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۲۱ همین‌ماه ادامه دارد.

محل استقرار داوران این دوره از مسابقات هتل ارم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات که پیش از این در استودیوهای صدا‌وسیمای مراکز استان‌ها ضبط شده است هر روز و به مدت یک هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد. جزئیات بیشتر و زمان‌بندی این مسابقات طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

مقرر بود تا این مرحله از مسابقات از هشتم آذرماه پخش شود، اما محدویت‌های کرونایی و منع رفت و آمدها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح باعث شد تا پخش مسابقات به تعویق بیفتد.

یادآور می‌شود، بخش آقایان چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۲۳۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق،‌ قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، دعاخوانی و نیز رقابت بین شش گروه تواشیح برگزار می‌شود.

رقابت‌های بخش بانوان این دوره از مسابقات نیز طی روزهای ۱۸ تا ۲۳ آبان‌ماه به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شبکه قرآن و معارف سیما مسابقات قرآن کریم مسابقات قرآن مسابقات سراسری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، سه نفر از داوران اسکواش استان محمد محمدی فارسانی، آرمان محمدی نافچی و شقایق مولایی کوچکی به دوره رفشینگ داوران فدراسیون راه یافتند.
هرساله دوره‌های رفرشینگ داوران توسط فدراسیون برگزار می‌شود و تعدادی از داوران رسمی منتخب امکان حضور در این دوره‌ها را دارند تا مجوز داوری را در سال جاری دریافت کنند.
استان چهارمحال و بختیاری سه داور در سال گذشته داشت و در سال جدید هم با تأیید فدراسیون سه داور مجوز حضور در دوره رفرشینگ ۱۴۰۳ را با توجه به قضاوت‌های خود کسب کردند.
شرکت کنندگان در دوره آموزشی رفرشینگ داوری پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم می‌توانند مانند سال گذشته در رویداد‌های ملی و بین المللی قضاوت کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران