Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:47:56 GMT

اجرای طرح ختم مجازی قرآن برای شهید محسن فخری‌زاده

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۶۷۵۹

اجرای طرح ختم مجازی قرآن برای شهید محسن فخری‌زاده

سید محمدحسین جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی مراسم ختم مجازی برای دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که برای برگزاری مراسمات در نظر گرفته شده، تصمیم گرفتیم تا برای یادبود شهید محسن فخری‌زاده از فضای مجازی بهره ببریم.

مسئول مساجد منطقه شش مشهد گفت: از همین‌رو با استفاده از نرم افزاری مراسم ختم مجازی قرآن کریم را برای شهید محسن فخری‌زاده برگزار می کنیم؛ این نرم افزار توسط دوستان در گروه‌ها گذاشته می‌شود و افراد با وارد شدن به این نرم افزار، جزء قرآنی که تمایل به خواندن آن را دارند انتخاب می‌کنند و با کلیک کردن بر روی جزء مورد نظر به صورت صوتی، آن جزء برای آن‌ها پخش می‌شود علاوه بر این متن و صوت زیارت عاشورا هم برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گذشته، این طرح برای مراسم ختم مادر شهید محمدرضا محمدزاده اول هم اجرا شد و مردم از این طرح استقبال خوبی کردند و ختم قرآن کاملی برای این مادر شهید صورت گرفت.

جوادی با اشاره به اینکه می‌توان با وجود محدودیت‌ها یاد و نام شهدا را در بستر فضای مجازی زنده نگه داشت، اظهار کرد: از این طرح برای شهید هسته‌ای و دفاعی کشورمان هم استقبال خوبی صورت گرفته و امید است بتوان در چنین شرایطی اینگونه طرح‌ها به مردم معرفی شود تا با جذب مخاطب بیشتر باعث گستردگی اینگونه طرح‌ها شد.

مسئول مساجد منطقه شش مشهد افزود: افراد می‌توانند برای سهیم شدن در این طرح با وارد شدن به آدرس http://iporse.ir/71523 مراجعه کنند و با خواندن قرآن ثواب این کار را به روح این شهید بزرگوار تقدیم کنند.

کد خبر 5084308

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا محسن فخری زاده ختم قرآن ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر هفته بسیج گرگان کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ با مراجعه به سامانه ketab.ir نام نویسی کنند. شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه فقط به صورت فیزیکی است و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی باشند، امکان نام نویسی در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشر شده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و قبل از آن باید به ثبت آثار خود در سامانه اقدام کنند.

ناشران علاقه‌مند برای حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • شب شعر غزه؛ بزرگداشت یاد شهید محسن صداقت
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد