Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله رئیسی ، امروز طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، اظهار داشت: شهید فخری‌زاده قهرمان «بی‌اثرکردن تحریم و تهدید» دشمن در حوزه هسته‌ای و دفاعی است؛ با اینکه بیشترین تهدید و تحریم در حوزه صنایع هسته‌ای و دفاعی کشور بوده ولی فخری‌زاده‌ها و شهریاری‌ها با قدرت‌آفرینی در این حوزه، تحریم‌ها را بی اثر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: منطق تولید قدرت با وجود تحریم و فشار، الگوی جوانان امروز کشور در همه حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی است؛ جریان تحریف در حال القای ترس و یاس و تسلیم در برابر دشمن است؛ قوی شدن در همه عرصه هاست که جریان تحریف را مفتضح و جریان تحریم را ناامید خواهد کرد.

آیت‌الله رئیسی بیان داشت: دادستان کل کشور با همکاری ستادکل نیروهای مسلح، سازمان قضایی نیروهای مسلح، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کارگروه ویژه‌ای برای تعقیب عاملان و آمران ترور تشکیل دهد؛ دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و انهدام شبکه نفوذ در جای جای کشور و کسانی که از داخل به دشمن سیگنال توطئه می‌دهند، لحظه‌ای درنگ نکنند. در انجام اقدامات بازدارنده نسبت به دشمن، نباید کوتاهی کرد، چراکه دشمن فقط منطق قدرت را می‌شناسد.

رئیس دستگاه قضا گفت:  تحریم و ترور دو روی یک سکه هستند؛ غربی‌هایی که در مقابل ترور دعوت به خویشتنداری می‌کنند، در واقع به تروریست‌ها چراغ سبز نشان می‌دهند؛ امید بستن به رفع تحریم بامذاکره خطاست؛ تجربه نشان داده که در مقابل اهل «تحریم و ترور»، فقط باید قوی شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آیت الله رئیسی شهید فخری زاده تحریم تحریم ترور شهید فخری زاده دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی شبکه نفوذ انهدام شبکه نفوذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انهدام تجهیزات جاسوسی و شناسایی اسرائیلی توسط حزب‌الله

حزب الله تجهیزات جاسوسی و شناسایی ارتش اسرائیل در مقر رمثا در مزارع اشغالی (لبنان) را با یک موشک هدایت‌پذیر منهدم کرد.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • نمایش اوج ذلت اسرائیل و اقتدار ایران در جریان انهدام ریزپرنده‌های صهیونیستی توسط پدافند هوایی کشور
  • فیلم/ انهدام تجهیزات جاسوسی و شناسایی اسرائیلی توسط حزب‌الله
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت
  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است