Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@06:05:19 GMT

«پلاستیک کمتر» موضوع ۳۰۰ تابلوی شهروندی اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۶۹۰۹

«پلاستیک کمتر» موضوع ۳۰۰ تابلوی شهروندی اصفهان

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: با توجه‌ به‌ اینکه پلاستیک از جمله مواردی است که موجب تخریب محیط زیست می‌شود، این دوره از تابلوهای شهری به موضوع «پلاستیک کمتر» اختصاص یافته تا گامی در راستای فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست برداریم.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این دوره از تبلیغات شهروندی که از روز هشتم آذرماه آغاز شده، به موضوع پلاستیک کمتر با استفاده از پنج طرح پرداخته شده و بر روی ۳۰۰ تابلوی سطح شهر نقش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تبلیغات شهروندی هر دو هفته یکبار به بیان یکی از موضوعات شهری می‌پردازد، گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده تأثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان باید بدانند پیام‌هایی که روی تابلوهای شهروندی قرار می‌گیرد، منابع علمی و روایی دارند.

وی ادامه داد: پلاستیک‌ها جز ماندگارترین دست سازهای بشری است که برای سالیان متوالی در طبیعت مانده و در کوتاه مدت قابل تجزیه نیست.

رضایی افزود: کیسه‌های پلاستیکی که در طبیعت رها می‌شوند، علاوه بر ایجاد نازیبایی در چهره طبیعت و تخریب آن، با آزاد کردن مواد شیمیایی باعث آلودگی خاک نیز خواهند شد.

کد خبر 458570

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كميته فرهنگ شهروندی اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری کیسه های پلاستیکی کلانشهر شهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور

حسن روح الامین، نقاش برجسته کشور که آثار مذهبی او بسیار مورد توجه قرار گرفته است با در نظر گرفتن سروده رهبر انقلاب پستی در فضای مجازی با بیتی از این شعر منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله
  • طبیعت تماشایی افوس به وقت بهار + فیلم