Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگستری استان البرز در اطلاعیه‌ای نحوه ارائه خدمات به مراجعان و مردم استان در دروان محدودیت‌های کرونایی را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - دادگستری استان البرز در اطلاعیه‌ای نحوه ارائه خدمات به مراجعان و مردم استان در دروان محدودیت های کرونایی را اعلام کرد.

در متن اطلاعیه دادگستری استان البرز آمده است:

در اجـرای بخشنامه معاون اول محترم قوه قضائیه و با امعان نظر در مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، در راستای حفظ سلامت کارکنان و مراجعین و به منظور جلوگیری از توقف خدمت‌رسانی و عدم ایجاد وقفه در دادرسی و رسیدگی پرونده‌های قضایی، به اطلاع مردم عزیز می‌رساند خدمات‌رسانی در کلیه واحدهای قضایی استان البرز تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل است:

سـامانه تلفن گـویا با شماره‌های 32561751 و 32561756 و سامانه‌های پیامکی با شماره‌های 5000129 و 50009129 آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و ارائه پاسخ غیرحضوری در کمتر از 24 ساعت به مراجعین محترم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به راه اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی شعب و دفاترخدمات الکترونیک قضایی به آدرس adliran.ir از تـاریخ 09/09/99، هرگـونه مراجعه به واحـدهای قضایی و دفاتر خـدمات الکترونیک بعد از اخذ نوبت از سامانه مذکور یا با احضاریه کتبی شعب، امکان پذیر خواهد بود.
اصحاب دعوا، کارشناسان، وکلا و نمایندگان قانونی ایشان لازم است هرگونه لایحه، اسناد و ادله را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارسال نمایند.

کلیه وکلا، کارشناسان و نمایندگان حقوقی محترم می‌توانند با مراجعه به سایت adliran.ir به صورت خودکاربری اقدام به ثبت دادخواست و ارائه لوایح به مراجع قضایی نمایند.

با عنایت به استقرار دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان‌های استان، خانواده محترم زندانیان از هرگونه مراجعه به مراجع قضایی خودداری نموده و از طریق دفاتر خدمات الکترونیک مستقر در زندان اقدام به ارسال لوایح و درخواست های خود نمایند.
کلیه اصحاب دعوا می توانند با مراجعه به سایت adliran.ir، در قسمت "اطلاع رسانی به اشخاص حقیقی" از روند پرونده خود در واحدهای قضایی مطلع شوند.

کلیه اصحاب دعوا که دارای حساب کاربری «ثنـا» می باشند، جهت دریافت اوراق قضایی خود می‌توانند به سایت adliran.ir ، بخش "ابـلاغ الکـترونیک" مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری البرز محدودیت های کرونایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری البرز محدودیت های کرونایی دادگستری استان البرز محدودیت های کرونایی خدمات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حسین فاضلی هریکندی گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد ۳۳ درصدی در صدور احکام پابند الکترونیک از سوی دادگاه‌های استان داشته‌ایم و ۷۲۰ نفر از محکومان به جای حضور در زندان، ضمن انجام فعالیت‌های اجتماعی معمول و حضور در کنار خانواده، دوران محکومیت خود را سپری کردند و صرفا محدودیت در تردد داشته‌اند.   به  گفته او افزایش ۱۱ درصدی احکام تعلیق اجرای مجازات، منجر به این شد که از ورود ۱۰۳۳ نفر از محکومان به زندان جلوگیری شود.

رئیس دادگستری البرز گفت: با توجه به آثار اعطای مرخصی به محکومان که موجب حضور آنها در خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای جلب رضایت شاکی می‌شود، در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، ۳۲ درصد افزایش اعطای مرخصی به محکومان را شاهد بودیم.   وی با تاکید به اینکه هیچ یک از نهاد‌های ارفاقی مشمول متهمان و محکومان جرایم خاص، مهم و سرقت نمی‌شود، ابراز امیدواری کرد در سال جدید هم با برنامه‌ریزی انجام شده در زمینه کاهش جمعیت کیفری، موفقیت‌های بیشتری حاصل شود و زندان به محلی تبدیل شود که صرفا افراد مخل نظم و آسایش و امنیت عمومی و مرتکبین جرایم خشن و مهم در آن تحمل محکومیت کنند.    

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد