Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، بخشدار سوسن از توابع ایذه دوشنبه دهم آذر گفت: در ۲ روز اخیر سامانه بارشی به صورت متناوب در منطقه فعالیت کرده است و بارش باران موجب شده‌است که سقف ۱۰ خانه در روستای چال‌آبزا فرو بریزد. هماهنگی‌های لازم با هلال‌احمر برای امدادرسانی به خانواده‌هایی که دچار تخریب منزل مسکونی شده‌اند انجام شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخریب ۹ منزل مسکونی در ایذه و باغملک

حسین مرادی از آب‌گرفتگی چندین خانه در روستاهای دیگر سوسن مانند پیرانشاه، شهرک منجفکه و پلم سرداب خبر داد و تصریح کرد: در برخی از این مناطق لزوم احداث سیل‌بند در بالا دست روستاها احساس می‌شود که متأسفانه تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

سوسن یکی از بخش‌های سه‌گانه شهرستان ایذه است که مرکز آن در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر ایذه در استان خوزستان قرار دارد. در ۴۸ ساعت گذشته در ایستگاه باران‌سنجی سوسن ۴۱ میلیمتر باران به ثبت رسیده است.

کد خبر 568963 برچسب‌ها روستا استان خوزستان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روستا استان خوزستان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد

سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در منزل قدیمی در مرکز شهر بجنورد بارگیری و تخلیه شد.

وی در ادامه افزود: شهرداری اهرم نظارتی در املاک محصور ندارد اما به محض طرح شکایت ساکنین محل، رسیدگی به مطالبات شهروندان را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و وارد عمل می‌شویم.

کشمیری بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی مکان به دلیل انباشت زباله‌های خیس، متعفن شده است، در ادامه خدمات شهرداری انجام خواهد گرفت.

گفتنی است این حجم از زباله دپو شده در خیابان شهید بهشتی جنوبی، مشکلات متعدد زیست محیطی را برای ساکنین محل ایجاد کرده و با تماس ساکنین و اقدام به موقع شهرداری پس از اخذ مجوزهای لازم از دادگستری و طی حضور مأمورین کلانتری، این مکان از زباله تخلیه شد.

کد خبر 6086105

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • کشف محموله دارو در زابل
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد