Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:31:18 GMT

باز هم جهادگران البرزی پیشگام در خدمت رسانی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۰۱۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 83 MB

به گزارش مهر، با شیوع موج سوم کرونا باز هم جهادگران قرارگاه جهادی تبلیغی امیرالمؤمنین (ع) طلاب استان البرز پای کار آمدند و برای کمک به مدافعان سلامت به خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی پرداختند.

جهادگران این قرارگاه در دو بیمارستان رجایی و امام علی (ع) مستقر هستند و بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5084335

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج بیمارستان شیوع کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر هفته بسیج گرگان کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است

تین نیوز

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: کلیه فعالیت ها و خدمات در پایانه شرق تهران مطابق با برنامه در حال انجام است و هیچ مشکلی تاکنون گزارش نشده و سرویس های پیش بینی شده و سرویس های ناوگان جاده ای اتوبوس _ مینی بوس و سواری به صورت عادی در جریان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان تهران؛ خضری همچنین گفت: حادثه گزارش شده امروز مربوط به محوطه کارگاهی پایانه در حال احداث شهرداری در شرق تهران است که قرار است در آینده جایگزین ترمینال شرق فعلی شود، موضوع یادشده ارتباطی به پایانه شرق و خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود