Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک تروریست معروف انگلیسی که در خدمت گروه تروریستی داعش، ۶ سال به شرارت و اقدامات وحشیانه در سوریه مشغول بوده است در مصاحبه با روزنامه انگلیسی ساندی میرور به توضیح اعمال خونین و تنفرآمیز خود پرداخت.

اصیل مثنا (Aseel Muthana) که به «شاگرد مرگ» معروف است در مصاحبه خود از به صلیب کشیدن مردم بی گناه، گردن زدن آن‌ها و آویزان کردن اجساد از پست بام‌ها گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اظهاراتش اعتراف کرده است آنقدر خون دیده است که اعدام‌های داعش و قطع عضو قربانیان بی گناه صرفا برای او نوعی سرگرمی محسوب می‌شد.

او در یک سلول بی نهایت سرد و تاریک در شمال شرقی سوریه زندانی است، اما خنده‌های عجیب او تعجب هر مخاطبی را بر می‌انگیزد.

اصیل ۲۴ ساله و برادرش ناصر از نخستین اعضای گروه تروریستی داعش بوده اند که جنایات بی اندازه‌ای را مرتکب شده اند. آن‌ها بعد‌ها به سرکردگان داعش تبدیل شده و در رسانه‌های اجتماعی به جذب و استخدام نیرو‌ها از کشور‌های خارجی روی آوردند.

یک منبع امنیتی سوریه در اظهارات خود از آن‌ها با عنوان «آهن ربا‌های تروریستی» نام برده است، زیرا شمار زیادی از انگلیسی‌ها را به این گروه تروریستی جذب کرد.

این تروریست مدعی است فعالیت هایش در راه خدا بوده و در صورت آزادی باز هم به اقدامات وحشیانه خود ادامه خواهد داد.

اصیل در بخش دیگری از اظهاراتش که همراه با خنده و چشمانی که سرشار از تاثیر جنایات چند ساله بود، به هلاکت برادرش ناصر توسط هواپیما‌های بدون سرنشین اشاره کرد و گفت: او ۲۱ سال داشت و نامش در فهرست پنتاگون قرار داشت.

او مخفیانه با یک عروس داعشی ازدواج کرد و یک پسر دارد. او گفته است می‌خواهد بار دیگر در کنار خانواده اش باشد و اجازه ورود به انگلیس را حق خود می‌داند.

طبق گفته اصیل، ابتدا ناصر در سال ۲۰۱۳ به سوریه رفت و سپس او با پس انداز ۳۰۰ پوندی خود راهی سوریه شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش گردن زدن جنایات داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»