Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیرعباس لشگری، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو درباره ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا از سوی فدراسیون جهانی به فدراسیون‎های عضو، اظهار کرد: در داخل کشور برای برگزاری مسابقات نیاز به یک شیوه نامه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس یک دستورالعمل را با همکاری و مشورت با امیر صدیقی، رئیس فدراسیون تهیه کردیم و به فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارائه دادیم.

وی ادامه داد: متوجه این موضوع شدیم که این دستورالعمل می‌تواند یک وجهه بین‌المللی داشته باشد، چون تمام ضوابط در آن برای برگزاری رویداد‌های مختلف ووشو پیش بینی شده است. به همین دلیل آن را به فدراسیون جهانی ارائه دادیم و گفتیم که این شیوه نامه می‌تواند در مسیر برگزاری مسابقات ووشو راه‌گشا باشد تا سلامت همه ورزشکاران و مربیان حفظ شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو عنوان کرد: فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در ارائه این دستورالعمل در دنیا پیشگام شده است. خوشبختانه مسئولان مربوطه هم از این موضوع استقبال کردند. این دستورالعمل توسط دبیرکل IWUF بررسی و به کمیته پزشکی که من ریاستش را بر عهده دارم، ارجاع داده شد که در این کمیته با مشورت سایر اعضاء تغییراتی در آن صورت گرفت و سرانجام مورد تائید فدراسیون جهانی قرار گرفت و به همه فدراسیون‌های عضو نیز ابلاغ شد.

لشگری گفت: این افتخاری برای کشورمان است که توانستیم دستورالعمل مرتبط با برگزاری مسابقات در دوران شیوع ویروس کرونا را پیشنهاد بدهیم و به عنوان یک فدراسیون پیشگام که به دنبال حفظ سلامتی ورزشکاران در دنیا است، این کار را انجام دادیم. دستورالعمل فوق الذکر از این پس در همه مسابقات و در هر نقطه‌ای از دنیا لازم الاجرا خواهد بود.

وی در پایان گفت: به دنبال آن بودیم که مسابقات دوباره برگزار شوند و البته سلامتی ورزشکاران و عوامل اجرایی حفظ شود تا بتوانیم همچون فوتبال، شاهد برگزار رویداد‌های مختلف باشیم. خدا را شکر می‌کنم که در این موضع پیشگام بودیم و اقدام مثبتی در این مسیر انجام دادیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ووشو اخبار ورزشی فدراسیون جهانی کمیته پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات انتخابی تیم ووشو رده سنی بزرگسالان استان، در دو بخش تالو و ساندا در محل خانه ووشو برگزار شد.
نفرات برتر با تایید کمیته فنی مجوز حضور در تیم استان را کسب کردند.
اسامی دعوت شدگان به تیم ووشو بخش ساندا ابراهیم نادری، محمد جعفری، احمد رحیمی، محمد رحیمی، محمد حسین شاهوردی، محمد صادق حیدری هستند.
عرفان صفر پور، رضا ترابیان و کامران توکلی اسامی دعوت شدگان تیم ووشو بخش تالو بزرگسالان استان هستند.

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود