Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فوران عظیم یک کوه آتشفشان در استان سوندای شرقی اندونزی، صدها نفر از ساکنان این منطقه را مجبور به ترک خانه‌هایشان کرد.

در ادامه، فیلمی از فوران این کوه آتشفشان را مشاهده می‌کنید.

 

 

بیشتر بخوانید

آتشفشانی با گدازه‌های آبی رنگ! + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوران آتشفشان محیط زیست اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در این مجتمع عظیم صنعتی گفت: در مجموع می‌توان سال گذشته را سال اصلاح ساختار مالی ذوب‌آهن اصفهان دانست و در سال جدید اصلاح ساختار تولید و بازرگانی مدنظر قرار دارد که در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم است.

 مهدی کوهی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات تحولی شرکت در سال گذشته پرداخت و افزود: اصلاح ساختار مالی این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یک اقدام جهادی، پروژه کوتاه مدت و دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت. 

 مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان پیگیری اخذ مطالبات شرکت از صندوق بازنشستگی فولاد را به عنوان یک اقدام تحولی دیگر معرفی نمود و خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصفهان طی چند سال گذشته هزینه‌های بیمه پایه و... را جهت بازنشستگان صندوق فولاد به صورت مستقیم پرداخت کرده و این موضوع از جمله مطالبات این مجتمع عظیم صنعتی از صندوق بوده است که با پیگیری‌هایی انجام شده در روزهای پایانی سال تأییدیه بخشی از مطالبات ذوب‌آهن از هیات امنای صندوق بازنشستگی فولاد اخذ شد و مابقی آن را نیز پیگیر هستیم. 

 مهدی کوهی گفت: در سال گذشته و برای اولین بار، گواهی انحصاری ساخت داخل محصول استراتژیک ریل توسط ذوب‌آهن اصفهان از وزارت صمت اخذ گردید که ثمره این دستاورد بزرگ این است که وزارت راه، راه‌آهن سراسری و متروی کلان‌شهرها برای خرید ریل از ذوب‌آهن نیازی به برگزاری مزایده و مناقصه ندارند؛ زیرا این مجتمع عظیم صنعتی تنها تولیدکننده ریل در کشور است.

  وی در ادامه به اصلاح روند تولید در شرکت پرداخت و گفت: مشاورین خبره‌ای از کشورهای ترکیه و روسیه، سایت ویزیت شرکت را انجام دادند و گلوگاه‌های تولید را با نظر آنها و همکاران متخصص شرکت مشخص نمودیم که روند اصلاحی در بخش‌های مختلف خط تولید مانند آگلومراسیون و کوره بلند در دست اقدام است.

 مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: این مجتمع عظیم صنعتی با دارا بودن کارگاه‌های ساخت مجهز و نیروی انسانی توانمند بیش از ۸۵ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز خط تولید و همچنین سایر صنایع کشور مانند فولاد، سیمان و.... را می‌سازد و مذاکرات بسیار خوبی نیز با مجموعه‌های مختلف در سطح کشور به منظور بومی‌سازی زنجیره تولید فولاد در دست اقدام دارد.

دیگر خبرها

  • از این آتشفشان طلا فوران می‌کند!
  • آتشفشانی در قطب جنوب که «طلا» از آن فوران می‌کند
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • والدین کنترل‌گر و دردسر عظیم فرزندان
  • رانش زمین در اندونزی/ دست کم ۱۸ نفر جان باختند
  • تصاویر اسرائیل از گودال عظیم موشک ایران بیخ گوش جنگنده‌های اف 35
  • پیروزی همیشگی جبهه حق بر باطل
  • ایران در برابر هیچ تجاوزی ساکت نمی‌نشیند
  • چرا انداختن زباله های کره زمین در آتشفشان های فعال ایده خوبی نیست؟ (+عکس)