Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله رئیسی بیان داشت: دادستان کل کشور با همکاری ستادکل نیروهای مسلح، سازمان قضایی نیروهای مسلح، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کارگروه ویژه‌ای برای تعقیب عاملان و آمران ترور تشکیل دهد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رئیسی، امروز طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، اظهار داشت: شهید فخری‌زاده قهرمان «بی‌اثرکردن تحریم و تهدید» دشمن در حوزه هسته‌ای و دفاعی است؛ با اینکه بیشترین تهدید و تحریم در حوزه صنایع هسته‌ای و دفاعی کشور بوده ولی فخری‌زاده‌ها و شهریاری‌ها با قدرت‌آفرینی در این حوزه، تحریم‌ها را بی اثر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: در روزهای آینده برخی پرونده‌های جدید واگذاری‌های مسأله ‌دار به دادگاه ارائه می‌شود

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: منطق تولید قدرت با وجود تحریم و فشار، الگوی جوانان امروز کشور در همه حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی است؛ جریان تحریف در حال القای ترس و یاس و تسلیم در برابر دشمن است؛ قوی شدن در همه عرصه هاست که جریان تحریف را مفتضح و جریان تحریم را ناامید خواهد کرد.

آیت‌الله رئیسی بیان داشت: دادستان کل کشور با همکاری ستادکل نیروهای مسلح، سازمان قضایی نیروهای مسلح، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کارگروه ویژه‌ای برای تعقیب عاملان و آمران ترور تشکیل دهد؛ دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و انهدام شبکه نفوذ در جای جای کشور و کسانی که از داخل به دشمن سیگنال توطئه می‌دهند، لحظه‌ای درنگ نکنند. در انجام اقدامات بازدارنده نسبت به دشمن، نباید کوتاهی کرد، چراکه دشمن فقط منطق قدرت را می‌شناسد.

رئیس دستگاه قضا گفت:  تحریم و ترور دو روی یک سکه هستند؛ غربی‌هایی که در مقابل ترور دعوت به خویشتنداری می‌کنند، در واقع به تروریست‌ها چراغ سبز نشان می‌دهند؛ امید بستن به رفع تحریم بامذاکره خطاست؛ تجربه نشان داده که در مقابل اهل «تحریم و ترور»، فقط باید قوی شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده آیت الله رئیسی سازمان قضائی نیروهای مسلح نیروهای مسلح قوه قضاییه شهید فخری زاده دستگاه قضا اطلاعاتی و امنیتی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در خصوص برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا گفت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت یکدیگر مطلع نیستد بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در راستای فراهم سازی شناخت زمینه‌های تجاری طرفین صورت گرفت.

وی افزود: با آفریقا در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی و واردات مواد اولیه تولید می‌توان همکاری کرد.

قنادزاده با اشاره ذخایر نفتی و گازی قاره آفریقا اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران در این زمینه تخصص دارد و دانش فنی دارد بنابراین چند گروه از قاره آفریقا نیز برای مذاکرات تخصصی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز به ایران خواهند آمد.

وی گفت: علاوه بر آن در حوزه عمران و خدمات فنی و مهندسی نیز می‌توان طرفین با یکدیگر ارتباط داشته باشند. همچنین در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است و در بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات و صندوق توسعه ملی یک پول طراحی کرده اند با عنوان خلاقیت و راهکارهای روابط بانکی و سعی می‌کنند روابط بهتری با آفریقا را فراهم کنند.

کد خبر 6087852 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»