Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برای ما خیلی مهم است که در پایتخت برای تمرینات، پیستی با استاندارد‌های جهانی داشته باشیم. خدا را شکر بعد از ۵ سال پس از درخواست و ارتباطاتی که داشتیم، در نهایت با دستور شخص وزیر ورزش و جوانان و پیگیری‌های شهردار تهران و مساعدت مدیر عامل توسعه امکان ورزشی مجموعه آزادی، نهایتا زمینی در حدود ۴ هزار متر در مجموعه آزادی به این امر اختصاص یافت و با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ استارت احداث این پیست را برای بهره برداری آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نکات قوت این زمین، نزدیکی آن به پیست و کمپ تیم‌های ملی است؛ چرا که دیگر نیازی به هزینه‌های ساخت امکاناتی از جمله سرویس‌های بهداشتی نیست و همین امر باعث می‌شود تا هزینه کمتری را متقبل شویم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری‌ها، چند روزی است احداث ساخت این پیست آغاز شده که الان در مرحله خاک برداری است. امیدواریم هر چه زودتر به مرحله اجرایی برسد.

قمری اظهار کرد: نکته جالب این که از ۲ سال پیش تا کنون، نفرات زیادی علاقمند این رشته شده اند و این حاکی از آن است که در آینده نزدیک و با احداث این پیست، علاقمندان بیشتری جذب این رشته مهیج خواهند شد و این رشته آینده روشنی خواهد داشت.

وی دریاره برآورد مالی ساخت پیست BMX گفت: با توجه به این که بیشتر ماشین آلات ساخت این پیست را با مساعدت شهرداری منطقه ۲۲ فراهم کرده ایم، قاعدتا هزینه زیادی نخواهد داشت؛ اما با برآوردی که داشتیم با مبلغی حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون می‌توانیم پیست را به مرحله بهره برداری برسانیم. ان شاءالله اگر بتوانیم با این شرایط جوی کار کنیم، برای ابتدای سال بعد لیگ را در همین پیست شروع خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خاتمه تاکید کرد: جدا از احداث پیست BMX، ما در حال ساخت ساختمان جدید فدراسیون هم هستیم که بنا داریم تا دهه فجر هر ۲ را به بهره برداری برسانیم. از دیگر اقدامات صورت گرفته، آسفالت دور مجموعه آزادی به مساحت ۸ کیلومتر بود که با پیگیری ‌هایی که داشتیم به مرحله اجرا درآمد و آسفالت شد و قرار است مسیر دوچرخه سواران هم به مرحله اجرا درآید. امیدواریم با این اقدامات زیر بنایی و زیر ساختی که برای جامعه دوچرخه سواری انجام داده ایم، در آینده شاهد شکوفایی و رشد بیشتر این رشته پر طرفدار باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری اخبار ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه سواری بیشاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.
عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود