Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:46:19 GMT

۵ حفار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۲۱۲

۵ حفار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، محمدرضا محمدی‌مقدم تأکید کرد: این افراد با همکاری نیروی انتظامی بخش فلارد شهرستان لردگان و نیروهای یگان حفاظت این اداره‌کل هنگام حفاری دستگیر شده‌اند.

او افزود: از این افراد مقادیری ادوات حفاری توقیف و پس از تشکیل پرونده، برای سپری شدن مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی‌مقدم تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع نیروهای محلی، هوشیاری، اقدام سریع، هماهنگ و همکاری نیروی انتظامی و نیروهای حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از عوامل مهم ناکامی حفاران غیرمجاز به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون اعضای سه باند حفار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری شناسایی، دستگیر و برای سپری شدن مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

کد خبر 5084389

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری حفاری غیرمجاز میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای گرگان بوشهر هفته بسیج کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی نصرآباد پس از انجام کار اطلاعاتی یک شکارچی غیر مجاز را در حین شکار در کوه‌های اطراف روستای نصرآباد شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر کردند. 

صادقیان گفت: در بازرسی به عمل آمده از محل و خودرو شکارچی یک قبضه اسله شکاری غیر مجاز و تعداد ۲۰ عدد فشنگ کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به شکار بزنند توسط پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • انتقال مفهوم خطر سبقت غیرمجاز به رانندگان در پویش چشم به راهیم
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • معرفی دو عطاری متخلف به مراجع قانونی در ارومیه
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • ضرورت جرم انگاری متناسب در حوزه حفاری‌های غیر مجاز