Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی رییس هیئت مدیره بانک دی در مراسم رونمایی از محصولات جدید این بانک با اشاره به خدمت رسانی بانک دی به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری، گفت: شایسته است با توسعه خدمات مطلوب تر، زمینه رضایت هر چه بیشتر این قشر عزیز را فراهم آوریم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر ارجمندی در این مراسم که با حضور سردار علی اصغر گرجی زاده، مشاور حقوقی و محمود باقری، مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی زینبی، مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد، با تاکید بر این که اساس فعالیت نظام بانکی بر مبنای اعتماد است، گفت: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مهم ترین رمز پایایی و ماندگاری یک بانک خصوصی است و منابع مالی در اداره یک بنگاه اقتصادی مشتری محور در اولویت بعدی قرار دارند، از این روست که بانک دی در حال بازنگری در فرایندها و توسعه سبد محصولات و خدمات هدفمند بر اساس نیازسنجی از جامعه هدف است و به زودی شاهد تحولات بزرگی در این زمینه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیئت مدیره بانک دی به رشد مثبت شاخص های بانکداری در این بانک اشاره کرد و با بیان این که همزمان با بهبود فرایندها، زیرساخت های بانک نیز تقویت خواهد شد، گفت: تربیت نیروهای متخصص و توانمند، اداره کردن امور بانک با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص داخلی و حذف دارایی های سمی از جمله الزاماتی است که پیاده سازی آن‌ها، آینده درخشان این بانک را رقم خواهد زد.
ارجمندی در پایان پایبندی تمامی واحدها و ارکان بانک را به نقشه راه و برنامه استراتژیک ضروری دانست و با بیان این که اکنون همه اقدامات و اهداف بانک به طور کامل قابل اندازه گیری است، خاطرنشان کرد: بانک به طور جدی بر روی کاهش زیان انباشته و کاهش میزان بدهی به بانک مرکزی متمرکز شده و با عزم جدی تیم مدیریت و تلاش مضاعف تمامی کارکنان، این موارد در اسرع وقت به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد روزافزون هیئت اسکواش استان همدان اظهار کرد: روزی که ریاست هیئت اسکواش استان همدان را برعهده گرفتم جایگاه ما در رتبه‌های انتهایی کشور قرار داشت.

وی افزود: اما امروز با تلاش خانواده اسکواش استان همدان در بین تمام استان‌های کشور هیئت ما در ارزیابی سالانه فدراسیون در سال ۱۴۰۲ توانست در رتبه پنجم قرار بگیرد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره ارزیابی فدراسیون اسکواش گفت: سال ۱۴۰۱ ما در رتبه هفتم کشور قرار داشتیم و این رتبه در سال ۱۴۰۲ به پنجم ارتقا یافت که نشان از حرکت رو به رشد، برنامه‌ریزی دقیق و مدون است.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در سال ۱۴۰۳ باز هم شاهد رشد جایگاه اسکواش استان همدان در کشور باشیم.

وی با اشاره به تقویم پرترافیک اسکواش استان همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ چندین دوره مسابقات استانی در رده‌های مختلف سنی، سفر ریاست فدراسیون، برگزاری دو جشنواره، برگزاری دوره‌های متعدد داوری و مربیگری و همایش‌های مختلف از جمله برنامه‌های ما بوده است.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: برگ زرین عملکرد هیئت نگاه ویژه به رشد زیرساخت‌های اسکواش بود که توانستیم در سال گذشته اعتبار بسیار خوبی برای ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان جذب کنیم.

ربانی‌مهر اشاره به تقویم ورزشی سال ۱۴۰۳ گفت: در سال جاری نیز تقویم بسیار پرترافیک‌تری را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی افزود: دو هدف اصلی ما در سال ۱۴۰۳ تکمیل ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان و برنامه‌ریزی در جهت مدال‌آوری و قهرمان‌پروری است.

کد خبر 6082091

دیگر خبرها

  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • پیش‌بینی طلا و سکه؛ آینده طلا درخشان‌تر می‌شود
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق