Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال‌ و بختیاری از رشد ۳۱ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در بازه زمانی یکم مهر تا یکم آبان‌ماه امسال در سطح این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب در این باره گفت: در بازه زمانی یکم مهر لغایت یکم آبان‌ماه امسال، مصرف سی‌ان‌جی با رشد ۳۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان چهارمحال و بختیاری همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مزیت‌های استفاده از این سوخت پاک، تأکید کرد: مصرف سی‌ان‌جی در مقایسه با سوخت‌های فسیلی مانند بنزین به لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر و ارزان‌تر است و محیط زیستی سالم و هوایی پاک را برای ما و آیندگان به ارمغان می‌آورد.

مدیر پخش منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با اولویت برای وانت‌بار سبک و تاکسی‌های شهری از ماه‌ها پیش در حال اجراست و مالکان این خودروها با ثبت‌نام در سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR می‌توانند وسیله نقیله خود را گازسوز کنند.

سالاری‌نسب اظهار کرد: پیرامون رعایت الزام‌ها و استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی برای سوخت‌رسانی ایمن در جایگاه‌ها، پایش‌ها و بازبینی‌های لازم توسط کارشناسان این شرکت به‌طور مستمر انجام می‌شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: جایگزینی سی ان جی با بنزین چهارمحال و بختیاری مصرف سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از انجام بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی از مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده استان در سال ۱۴۰۲ در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به انجام کنترل‌های کمّی و کیفی مستمر فرآورده‌های نفتی در این منطقه بیان کرد: پارسال، با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، شهروندان و صیانت از سرمایه ملی، ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: کارشناسان منطقه به‌منظور تخصیص سهمیه سوخت مصرف‌کنندگان، در این مدت از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی و مصرف‌کنندگان عمده بازدید کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در این منطقه انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر