Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@04:05:17 GMT

یک عرضه اولیه در راه است +جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۲۸۰

یک عرضه اولیه در راه است +جزئیات

روز سه‌شنبه ۱۱ آذرماه، شرکت صنایع چوب خزر کاسپین ۱۷/۵ درصد از سهام خود را در نماد «چخزر» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می‌کند. به گزارش پول نیوز، روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۹/۱۱ تعداد ۳۵ میلیون سهم معادل ۱۷/۵ درصد از سهام “شرکت صنایع چوب خزر کاسپین” در نماد “چخزر” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۲۰ سهم در بازه قیمتی ۲۴۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان معادل ۵۰ هزار تومان خریداری کند.

درصورت استقبال ۶ میلیون نفری، به هر کد حدود ۶ سهم معادل ۱۵ هزار تومان تخصیص می‌یابد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه عرضه سهام بورس اوراق بهادار شاخص بورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده حمل غیر مجاز ۳۱ هزار و ۴۵۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۹ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
سالاری گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش سوخت کشف شده، کمتر از ارزش خودروی حامل بوده، ۹ میلیارد ۹۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۹ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار این تخلف را هنگام بررسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • اولین نشای برنج در مازندران انجام شد
  • نخستین نشاء برنج در مازندران
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • ۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است