Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد جواد حشمتی مهذب، رئیس دادگستری استان تهران طی پیامی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده تصریح کرد: در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهیم کرد.

متن پیام رئیس دادگستری استان تهران بدین شرح است: 

بسم رب الشهدا و صدیقین

دشمنان قسم خورده جهان اسلام بار دیگر در اوج ناتوانی و عجز این بار طی جنایتی ددمنشانه، فرزند برومند نظام اسلامی و دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهـادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگستری استان تهران ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام جنایتکارانه، ترور دانشمند هسته‌ای و چهره ماندگار صنعت دفاعی کشور «سردار رشید اسلام شهید دکتر محسن فخری زاده» و تسلیت شهادت آن دانشمند برجسته به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات را برای آن شهید عزیز مسئلت نموده و در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهد نمود.

در همین راستا و در اجرای دستور ریاست معزز قوه قضائیه، ضمن صدور دستورات قضایی ویژه خطاب به ضابطان و مبادی ذی‌ربط، نظارت و پیگیری‌های مستمر نیز به عمل خواهد آمد که گزارش این اقدامات توسط سخنگوی محترم قوه قضائیه در آینده نزدیک تبیین خواهد شد.

والعاقبه للمتّقین

محمد جواد حشمتی مهذب

رئیس کل دادگستری استان تهران

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محسن فخری زاده دادگستری قوه قضائیه رئیس دادگستری استان تهران ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز عصر چهارشنبه در بازدید از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان دختر ۶ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۸ سال و پسران ۶ تا ۱۲ بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اهمیت دادن به مسائل روانشناختی این کودکان گفت: کار کردن روی مهارت‌ها و توانمندی‌های روانی و مذهبی فرزندان باعث می‌شود تا آمادگی‌های لازم را جهت گذراندن بحران‌های زندگی در بزرگسالی کسب کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به جذب کمک‌های خیرین اشاره کرد و گفت: کمک‌های خداپسندانه خیرین می‌تواند در تأمین رفاه و آموزش‌ها و برطرف کردن نیازهای ضروری این کودکان بسیار اثرگذار باشد.

در این بازدید با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان یکی از خیران تقبل کرد هزینه‌های دارویی کودکان و نوجوانان این مراکز را تأمین کند.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از حمایت و تلاش‌های مجموعه دادگستری و پیگیری مجدانه نسبت به مشکلات این کودکان، گزارشی را از اقدامات صورت گرفته به کودکان و نوجوان نگهداری در این مراکز ارائه کرد.

در پایان رئیس کل دادگستری استان بوشهر هدایایی به کودکان اهدا کرد.

کد خبر 6063844

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد
  • خشم سنگاپور از اقدام سفارت رژیم صهیونیستی