Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ترای‌اتلون، نشست مجمع جهانی ترای‌اتلون به منظور برگزاری انتخابات برای تعیین مسئولان جهانی این رشته به صورت آنلاین برگزار شد و یک کرسی مهم، افتخار و دستاوردی چشمگیر برای ترای‌اتلون ایران در عرصه بین المللی به دست آمد.

در این انتخابات مهدی گودرزی که به عنوان نماینده کشورمان و نامزد کسب کرسی در کمیته اعتبارنامه در مجمع حاضر بود، موفق شد با کسب آراء لازم به عنوان یکی از ۵ عضو کمتیه اعتبار نامه سازمان جهانی ترای‌اتلون انتخاب گردد و این مهم تنها پس از گذشت یک سال و نیم از فعالیت وی در سمت رئیس فدراسیون ایران و رقابت با رقبای قدرتمندی از کشور‌های فرانسه، آمریکا، ژاپن ، چین و دیگر کشورها و برگزار کنندگان رویداد‌های سطح یک جهان به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته اعتبار نامه که مسئولیت بررسی اسناد، مدارک و سوابق فدراسیون‌های عضو را جهت تائید اعتبار برای حضور در مجمع جهانی دارد، از مهم‌ترین و موثرترین کمیته‌های سازمان جهانی ترای‌اتلون می‌باشد که مستقیما با هیئت اجرایی و دبیرکل سازمان همکاری کرده و اعضای آن از بخت زیادی برای عضویت در هیئت اجرایی ترای اتلون جهانی در دوره بعدی برخوردار می‌باشند.

این دستاورد مهم که نشان از اعتماد جامعه جهانی ترای‌اتلون به فدراسیون ایران و شخص گودرزی به عنوان یک مدیر جوان و کارآمد دارد؛ با تلاش بی‌وقفه فدراسیون و کمک‌های سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان  و فرشید طهماسبی، مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان به دست آمد.

بی تردید این موفقیت با توجه به جایگاه مهم و تاثیرگذار سازمان جهانی ترای‌اتلون به عنوان هدایت کننده رشته پر طرفدار و مطرح ترای‌اتلون در عرصه بین المللی ورزش، علاوه بر کمک به توسعه روابط بین المللی ورزش ایران، سبب گشایش فصلی نوین در ترای اتلون کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش جهانی ترای اتلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • پیشرفت‌های چشمگیر ایران در منطقه و جهان با کاربست های فناوری